• Hej
    Min psu er lige brændt af, det gav en gnist og så slukkede pc'en, jeg havde så en ekstra psu liggende (450w) helt ny, jeg var bange for at den havde tage alt HW med i købet, men det havde den ikk, problemet er bare at når den nye psu er sat til viser den 14 V på 12v linjen i WIN, min i bios siger den bare 11,55 noget.


    HVILKEN linje passer den i bios eller i WIN?? er det bare en sensor på MB der er gået istykker?? er det bundkortet der fik den første psu til at brænde af ??



    håber nogen kan hjælpe :D

  • må lige se om jeg kan låne sådan en af nogen, men kan et bundkort godt brænde en psu af ?? jeg prøver lige at hente nogle flere programmer til at aflæse V med

  • Som der allerede er blevet sagt så kan du ikke bruge de programmer som aflæser 12 volts linjer til en skid.


    Alle de tal som de programmer spytter ud er ca. tal og passer overhovedet 99,99999999999% af gangene.


    Et multimeter er det eneste du kan måle rigtigt med

  • det lader til at være HWmonitor der fucker med mig, for pcwizard og speedfan og asus pc probe siger den er okay (12.09ca)


    men hvis jeg kan finde et multimeter eller hvad det hedder, vil jeg da lige teste med den :D