USB til Jack stik.

  • Der skal en form for omformer på i form af et lydkort da du vil omdanne digital lyd til analog - eller omvendt... Jeg kan ikke sige dig hvor du kan købe en, men jeg kan fortælle dig at det ikke bare er en simpel converter..

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Det får du sku nok ikke meget held med. Alle USB headsets har et lydkort indbygget i headsettet - så hvis du satte en form for adaptor på USB stikket vil headsettet simpelthen holde op med at virke. Selve Digital > Analog skiftet sker imellem lydkortet i det ene øre og selve højtalerne i hvert øre.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Det får du sku nok ikke meget held med. Alle USB headsets har et lydkort indbygget i headsettet - så hvis du satte en form for adaptor på USB stikket vil headsettet simpelthen holde op med at virke. Selve Digital > Analog skiftet sker imellem lydkortet i det ene øre og selve højtalerne i hvert øre.


    Øv bøv.. :( Havde ellers håbet jeg kunne have sat den til min plastation 3 via en jack til analog stik omformer. Men det kan vist ikke lade sig gøre så. Har ellers et dyrt G35 headset jeg gerne ville have brugt. Men man må vel vente og se om sony kommer med en opdatering så usb headset virker til spil også. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af papand
    Øv bøv.. :( Havde ellers håbet jeg kunne have sat den til min plastation 3 via en jack til analog stik omformer. Men det kan vist ikke lade sig gøre så. Har ellers et dyrt G35 headset jeg gerne ville have brugt. Men man må vel vente og se om sony kommer med en opdatering så usb headset virker til spil også. :rolleyes:


    Kender kun problemet alt for godt. Sidder selv med et G35 og jeg må skifte over til at par lusede stereo bøffer når jeg skal spille på 360'eren. Medmindre at Logitech får tilladelse (og gider i det hele taget) til at lave en PS3/360 driver så kommer du til at bruge et par gammeldaws analog bøffer. :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Med lidt teknisk indsigt vil det være muligt at lodde en ledning med jackstik på analog siden af hørebøfferne.. Hvordan de vil spille herefter vides dog ikke, da de er designet til det indbyggede lydkort.

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af peterpc
    Beklager jeg ikke kan hjælpe med dit problem, og håber ikke jeg kommer til at virke alt for træls/nederen, men tag lige et kig på din signatur, jeg tror den er lidt for stor: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=


    Der er flere af os der ofte sidder med en lille widescreen bærbar og så er det altså møgirriterende at ét indlæg fylder næsten hele skærmen pga. en enorm signatur, håber du forstår.
    :cheers:


    Så nu har jeg ændret den så den ikke overskrider Tweak.dk's maksimum for signatur størrelse.
    Håber du kan se noget på din skærm nu. Ellers må du jo bare sige til. :D