Formatteret sdkort

  • Hej alle I altvidende
    Min datter har været 4mdr. i Asien. Halvvejs igennem turen kom hun til at formattere sit sdkort. Hun smsede straks til mig og jeg sagde til hende at hun ikke måtte bruge det kort mere, det har hun heller ikke gjort. Hun kom hjem igår og jeg har downloadet pc inspector file recovery. Programmet har fundet alle billeder, men alle billeder er "halve". Se vedhæftede herunder. Alle "recoverede" billeder har samme filstørrelse hvilket de vel ikke skal have? På thumbsnail kan hele motivet ses. Som det sikkert fremgår tydeligt af mit indlæg er jeg en total novice ud i dette. Venligst Bjarke

  • Mange filrecovery programmer gør kun ondt værre. Hvis billederne er vigtige for jer, så skulle I måske kontakte et recovery firma og få et overslag. De er ikke helt billige - men så igen, halve billeder - eller endnu en tur til Asien er jo eller ikke så fedt/billigt. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |