Hjælp til køb af ny bærbar, first timer. :D

  • Goddag.



    Jeg har brug for hjælp fra nogen der har forstand på hvad de snakker om.
    Jeg har altid holdt mig til stationær computere, men det er på tide at anskaffe mig en bærbar.


    Den skal bl.a bruges til Skolearbejde og Gaming.


    Den skal kunne klare spil som:


    Football manager 2010
    Football Manager Live
    SCARCRAFT 2 - Medium, lagfree.
    Diablo III - Der er ikke requirements ude endnu, kun nogle gisninger, men ud fra de gisninger.
    World of Warcraft, cataclysm og The Frozen Throne.


    Har et budget på ca 7000


    Alt fra 15 tommer og op.
    ... Måske det vigtigste; bærbaren skal havde et velfungerende køling system.
    HELST havde et nvidia grafikkort, kan ikke lide ATi
    HELST Intel processorer.




    tusind mange tak på forhånd for hjælpen! Det en stor hjælp.


  • Kig lige fora igennem. Der kommer en tråd som din ca. hver uge.


  • Der er flere ting her som halter lidt, set i forhold til hvad du ønsker din nye bærbare skal kunne klare.


    Allerførst vil du have en maskine som skal kunne klare et spil hvor specs ikke er kommet endnu og er baseret på gisninger, det svarer lidt til at jeg siger du kan spille spillet på den nye Iphone G4, det har heller ingen hold i virkeligheden.


    For det andet ang. bærbare i den prisklasse som du bevæger dig i kan du ikke komme uden om ATI hvad angår indbygget GFX og ydelse, der kan Nvidia slet ikke være med endnu og det er fakta.


    I mine øjne må det da være ydelsen som skal være afgørende fremfor om GFX så er lavet at rødt eller grønt hold.
    Vil du endelig med djævlens vold og magt have Nvidia GFX i din nye bærbar, så skal der altså flere skillinger på bordet, og selv i de højere prisklasser (over 10000 bliver det svært at at retfærdiggøre Nvidia's løsninger).


    Nu hvor strøtankerne er ude, er det på tide at go back to basis


    Denne her kan gøre det hele for dig


    http://www.mm-vision.dk/produk…99624&gruppe=PCnotevision


    Den koster lige 500 over hvad dit udlæg er, men ret meget bedre bliver det ikke, mig bekendt.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.