Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. juni 2010, 11:48

Min søn skulle bruge sine konfirmations penge på en gamer maskine. Det skulle være en Alienware m11x. Jeg bed tænder da jeg jo havde hørt en masse dårligt i Kontant og andre steder.

Never mind købet blev iværksat

Den levede dog ikke op til forventningerne. Derfor returneret. Den blev afhentet på vores adresse, som aftalt. Pengene retur minus 150.- i fragt (helt OK)
Hele vejen igennem dette køb er vi blevet informeret både på mail og pr. telefon af en sød engelsktalende dame.
Ingen bøvl, ingen brok, det kan andre netbutikker lære en masse af. Super Super tilfreds. Køber igen hos Dell når behov er der.
Tak!

Helt i orden at tæske på en dårlig leverandør, men vi skal også huske at rose når der er grund til det !!

Jeg ikke ansat i Dell.

Søren Rasmussen
Ballerup

2

onsdag, 9. juni 2010, 11:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasso01
Min søn skulle bruge sine konfirmations penge på en gamer maskine. Det skulle være en Alienware m11x. Jeg bed tænder da jeg jo havde hørt en masse dårligt i Kontant og andre steder.

Den levede dog ikke op til forventningerne. Derfor returneret. Den blev afhentet på vores adresse, som aftalt. Pengene retur minus 150.- i fragt (helt OK)
Hele vejen igennem dette køb er vi blevet informeret både på mail og pr. telefon af en sød engelsktalende dame.
Ingen bøvl, ingen brok, det kan andre netbutikker lære en masse af. Super Super tilfreds. Køber igen hos Dell når behov er der.
Tak!

Helt i orden at tæske på en dårlig leverandør, men vi skal også huske at rose når der er grund til det !!

Jeg ikke ansat i Dell.

Søren Rasmussen
Ballerup

Kan ikke se relevans i du poster det her

3

onsdag, 9. juni 2010, 12:39

Enig. Der er masser af steder hvor man kan skrive personlige erfaringer med hardware og software uopfordret - dette er ikke en af dem :)

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

4

onsdag, 9. juni 2010, 12:45

Hold nu op. Det er jo før set, at en bruger har postet med brok over et firma/forhandler. Så jeg syntes det er helt i orden at dele en positiv oplevelse.

5

onsdag, 9. juni 2010, 13:40

Ja jeg har heller ikk noget imod det. Men at det er den første post han laver, virker lidt mærkeligt. :boxed:

Og jeg har haft en Dell igennem de sidste 3 år - som skolebærbar. Og det var igennem aftale med skolen. Og selvom 80% af alle de Dell's man finder på min skole har været til reparation (med meget bøvl), men min har dog aldrig fejlet.

Så jo, jeg synes generelt Dell levere et produkt der er for dårligt. Men som sagt har min egen aldrig været i stykker på nogen måde. Men den næste bærbar bliver nok en Lenovo Thinkpad. Det er kram der du'r (men koster selv også derefter)

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "gaming-king" (09.06.2010, 13:41)

6

onsdag, 9. juni 2010, 15:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
Ja jeg har heller ikk noget imod det. Men at det er den første post han laver, virker lidt mærkeligt. :boxed:

Og jeg har haft en Dell igennem de sidste 3 år - som skolebærbar. Og det var igennem aftale med skolen. Og selvom 80% af alle de Dell's man finder på min skole har været til reparation (med meget bøvl), men min har dog aldrig fejlet.

Så jo, jeg synes generelt Dell levere et produkt der er for dårligt. Men som sagt har min egen aldrig været i stykker på nogen måde. Men den næste bærbar bliver nok en Lenovo Thinkpad. Det er kram der du'r (men koster selv også derefter)

Præcis - hvorfor netop lave en bruger herinde udelukkende for at fortælle det. Totalt tilgrin.

8

onsdag, 9. juni 2010, 18:03

personligt tror jeg det er et eksperiment han laver for at se hvordan folk reagerer, måske en der forsøger at trolle, eller en der er i gang med et studium.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

9

torsdag, 10. juni 2010, 08:21

Citeret

Ah, OK, så må jeg bøje mig og indrømme det virker tåbeligt.

10

torsdag, 10. juni 2010, 08:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af RTM
personligt tror jeg det er et eksperiment han laver for at se hvordan folk reagerer, måske en der forsøger at trolle, eller en der er i gang med et studium.

Eller en med for meget tid!

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

11

torsdag, 10. juni 2010, 08:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasso01

Tak!

Jeg ikke ansat i Dell.

Søren Rasmussen
Ballerup

Selvfølgelig kan de da levere god service ind imellem. Jeg har selv købt en skærm hos dem for et par år siden.
Spørgsmålet er mere, hvordan de handler når det går galt. Som Kontant påviste (samme gør sig gældende når man læser lidt rundt på nettet) så var der nogle virkelig grelle tilfælde, hvor Dell samtidig opførte sig ubehøvlede. Desuden påviste Kontant at de bevidst brød købeloven.
Firmaer, der opfører sig sådan ønsker jeg simpelthen ikke at handle med (ikke før der beviselig er sket radikale ændringer i hvertfald) af 2 grunde:
1. Jeg ønsker ikke selv at ende i en lignende situation som nogle af de folk man hører om.
2. Jeg vil ikke handle der af princip. Jeg vil ikke støtte den slags firmaer, som bruger sådanne metoder og som skider på kunderne i en sådan grad. At det så kun er i nogle tilfælde er sådan set ligegyldig.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

12

torsdag, 10. juni 2010, 12:31

hvad hjælper det også at man leverer god service, hvis produkterne generelt er noget lort........i min verden skal der da leveres så lidt service som overhovedet muligt, da det er et godt tegn på at der ikke er noget galt....ihvertfald når man snakker pc

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

13

torsdag, 10. juni 2010, 12:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
hvad hjælper det også at man leverer god service, hvis produkterne generelt er noget lort........i min verden skal der da leveres så lidt service som overhovedet muligt, da det er et godt tegn på at der ikke er noget galt....ihvertfald når man snakker pc

:9xo ;)

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.