Skifte RAM i bærbar?

  • Midt på min ferie her i det fjerne østen, stødte jeg på et tilbud, jeg simpelthen ikke kunne stå få; en 11.6" til, hvad der svarer til, 2000 danske kroner :)..


    Imidlertid er den kun med 1 GB RAM, og jeg ønsker derfor at opgradere til et større modul - men hvordan skiller man den ad? Jeg kan ikkke se nogle skruer..


    [Blocked Image: http://img696.imageshack.us/img696/8569/dsc03630o.jpg]


    Har i måske en ide? :D


    Fuld størrelse

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Vil næsten vædde på at skruerne sidder under gummidutterne hvis der ikke er andre synlige skruer. Har du kigget bag batteriet? Kan være der sidder en enkelt eller to som holder pladen på plads? :)


    Edit: Du har self. mærket mærkaterne igennem for at se om der er "huller" nedenunder? 8)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Beklager, hvis billedet er af dårlig kvalitet; det er IKKE gummi - det er et stykke pianolakeret lakeret plastic..


    Kan ikke umiddelbart mærke noget under klisermærkerne, men det kan være jeg piller dem af for at blive HELT sikker :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Hvad er det for en computer? Mærket tænker jeg på?
    Jeg tænker også på om du har haft batteriet ude for at se om der sider et par skruer der vandret ind i den klap du skal ha af.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Hvad er det for en computer? Mærket tænker jeg på?
    Jeg tænker også på om du har haft batteriet ude for at se om der sider et par skruer der vandret ind i den klap du skal ha af.


    Der er tale om en compuer af mærket SL Technologies..


    Jeg antog, der var tale om en Compal barebone, men jeg er ikke helt sikker.. Den ligner ikke noget, jeg ellers har set, og der er ingen info, når man søger på produktnummeret nedenunder..


    - men den kører fint :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Hvad med under det hvide mærkat? Det virker vel som et garantibrud at fjerne det hvis skruerne er under der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Hvad med under det hvide mærkat? Det virker vel som et garantibrud at fjerne det hvis skruerne er under der.


    Somregel, medminde andet står skrevet i manualen. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |