MSI R5770 Hawk Spørgsmål

  • Ja det kan du sagtens. De har fjernet alle begrænsingerne - kortet er målrettet mod overclockere fra deres side af. Bla. derfor der er voltometer stik på kortet :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Ja det kan du sagtens. De har fjernet alle begrænsingerne - kortet er målrettet mod overclockere fra deres side af. Bla. derfor der er voltometer stik på kortet :9xo


    oki, bare fordi jeg gider ik at stå med endnu et kort jeg ik ka oc rigtigt, har du selv et Hawk kort HerrMansen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    oki, bare fordi jeg gider ik at stå med endnu et kort jeg ik ka oc rigtigt, har du selv et Hawk kort HerrMansen?


    Jeg sidder selv med et 5770 hawk og det har masser af mulighed for oc via Afterburner - Det højeste jeg har testet det stabilt indtil videre er ved 1030mhz på core. Jeg mener at man kan hæve volten til 1,35 - jeg kan ikke lige tjekke pt da jeg ikke er hjemme.


    Super lækker køler og den er faktisk overraskende stille selv ved "høje" omdrejninger. Jeg kan ikke høre blæserne på grafikkortet før 75% blæserhastighed. Jeg har fire Noctua blæsere der køre ved 80%.


    Det skal lige siges at jeg skiftede kølepastaen men trods at jeg jeg giver den fuld volt og køre furmark med extreme burningmode med 1030mhz på kernen, overstiger den på intet tidspunkt 60 grader ved full load (3 timers test).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk


    oki, bare fordi jeg gider ik at stå med endnu et kort jeg ik ka oc rigtigt, har du selv et Hawk kort HerrMansen?


    Yes. Har også haft gode resultater med at overclocke kortet tidligere - mistede dog mine settings ved sidste format og har ikke haft tid til at få den op igen. Det er et udmærket kort :cheers:


    (Og faktisk mere stille end mit gamle 4850 med en Arctic Cooler eftermonteret :9xo)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |