1

søndag, 23. maj 2010, 19:12

Efter at have læst denne test http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Ti…t-er-bedst.html så er jeg lidt forelsket.

Har du erfaring med dette, og kan du anbefale det. Test sitet anbefaler det, men er nysgerrig efter, om nogen har mindre gode erfaringer?

2

søndag, 23. maj 2010, 22:16

Jeg havde et dengang det hed icemat, det er et virkelig godt headset, indtil mikrofon klipsen knækkede og selve headsettet faldt fra hinanden..

Jeg ville nok vælge et andet.

3

mandag, 24. maj 2010, 09:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af garfish
Jeg havde et dengang det hed icemat, det er et virkelig godt headset, indtil mikrofon klipsen knækkede og selve headsettet faldt fra hinanden..

Fravælger ikke et produkt pga een dårlig oplevelse med en clips!

4

mandag, 24. maj 2010, 09:47

Havde et par V1, som var udmærkede at have på. De gik dog til sidst i stykker i kabler, så det ene øre holdt op med at spille, så de røg ud. Clip on mikrofonen var også noget værre l*rt. Clip on mic'en var ikke noget at skrive hjem om. Vinklen passede ikke rigtigt med mine T-shirts så man kunne ikke høre mig - Ser dog ud til at de har fikset dét problem med de nye.

Men eh... hvorfor lige skifte det dejlige stof ud med læder? Puha :P

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

5

mandag, 24. maj 2010, 10:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Havde et par V1, som var udmærkede at have på. De gik dog til sidst i stykker i kabler, så det ene øre holdt op med at spille, så de røg ud. Clip on mikrofonen var også noget værre l*rt. Clip on mic'en var ikke noget at skrive hjem om. Vinklen passede ikke rigtigt med mine T-shirts så man kunne ikke høre mig - Ser dog ud til at de har fikset dét problem med de nye.

Men eh... hvorfor lige skifte det dejlige stof ud med læder? Puha :P

Hehe ja, men der er nok en tanke med udskiftningen. Synes de ser mega fede ud, og så skulle lynden være god. Prisen skræmmer heller ikke.

6

mandag, 24. maj 2010, 10:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Citeret

Oprindeligt indlæg af garfish

Fravælger ikke et produkt pga een dårlig oplevelse med en clips!

Du spørg om mine oplevelser med det, og jeg fortæller dem bare? iøvrigt er jeg ikke alene om det.

7

mandag, 24. maj 2010, 10:48

har selv haft det og kan ikke anbefale det. det faldt simpelthen fra hinanden og det var ellers ikke fordi jeg havde brugt det meget, ej heller mishandlet det på nogen måde.

der sidder nogle små skruer der holder bøjlen fast på "højtalerne" og det holder ikke i længden.

det skal dog siges at lydkvalitet er ok i dem

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

8

mandag, 24. maj 2010, 13:10

Det er præcis det samme problem jeg også havde Dyas

9

mandag, 24. maj 2010, 13:45

personligt ville jeg købe mig et par superlux diskusion af dem her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=79319&PN=1 de er billigere end icemat og lyden er rigtig rigtig god så køber du en random clipon mic ved siden af og $$$$ profit :D

Q6600 G0
crossfire 2xhd 3870
Asus maximus formula
2 GB DDR2 pc6400 corsair
750w Corsair PSU

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.