anbefaling af ny router

  • ja er der nolge der kan anbefale en router med N wi-fi og gigabit lan pris under 1k har kiget lidt på edbpriser men syns bare alle dem jeg har kiget på skriver folk de har problmer med Port Forwarding
    jeg have en WNDR3700 som efter en fimware opdate virket Port Forwarding ikke ordenlig prøvet så af gå tilbage men fucket noget op så den er afgået ved døden :roller:

  • Hvis du stadigvæk har den wndr3700 kan du jo forsøge at unbricke den.


    Openwrt wikien har en masse information om den router, inklusive en metode til at unbricke den: LINK


    Hvis du siger den er helt død, så skader det vel ikke at prøve? :D

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tola5
    tak for forslagne Bubbi den var også en jeg selv kiget på men på edb priser var der en der skrav Portforwarding viker ikke har du haft problmer med det ?


    Nej selvfølgelig har jeg ikke haft problemer med det..


    Har selv 2 Xbox'e online trådløst gennem den.. Begge har open NAT..


    Den er nem at indstille mht. portforward.


  • svar ordenlig mester jeg srkiver pent til dig det er jo ikke alle der bruger portforward derfor jeg sporte :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tola5


    svar ordenlig mester jeg srkiver pent til dig det er jo ikke alle der bruger portforward derfor jeg sporte :$


    han svarer da ordentligt :)


    det er åbenbart bare en selvfølge ved hans router at der ikke er problemet med port forwarding :9xo

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his