Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 16. maj 2010, 13:07

Trådløst Gaming Headset m. Surround sound <- Eksisterer det?

Jeg var rimligt overbevist om at det gjorde, indtil at jeg tjekkede edbpriser, hvor jeg ikke kunne få hits på både wireless og så surround sound.... Er det bare mig?

Efter at have kikket mig omkring ser det end også ud til at de fleste stadigt kører med ledning ... Men det ville nu være dejligt hvis man kunne ligge i sin seng med headsettet og se film... Og G35 er jo surround på USB, så det burde vel kunne lade sig gøre?

En let forvirret
//Rasmus

It's the best day of my life

2

søndag, 16. maj 2010, 23:26

Trådløs lyd bliver aldrig det samme som med kabel, og jeg vil holde på man får mere ud af et par gode stereobøffer end et par med 6.0.

De eneste nogenlunde trådløse bøffer jeg har hørt er Sennheisers RS170.

Giv dem et forsøg - og hav i tankerne at et par tråsløse 6.0 ikke vil lyde bedre, men bare have flere højtalere.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.