HP Pavilion Elite m9789sc

  • dit grafikkort ser det ud til :)


    kopieret fra den side du linkede til med PC spec.

    Quote

    Video Graphics GeForce GT230


    recommended på det spil du ville spille:

    Quote

    Intel Processor - Core 2 Duo T7800 2.6GHz AMD Processor - Phenom 8400 Triple-Core Nvidia Graphics Card - Geforce GTS 250 ATI Graphics Card - Radeon HD 5750 RAM Memory - 3 GB Hard Disk Space - 10 GB Direct X - 9

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Ja.. Det må vist være gfx. Kig evt. på et HD5770 eller find et brugt GTX275/285, hvis du er ligeglad med dx11.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • ja okay kan jeg godt se , så skal jeg jo bare ha skiftet det ud, altså hvis jeg har et sted mellem 1200-1600 kr hvad ville du så forslå jeg skulle sætte i som passer uden jeg skal skifte alt muligt andet :). medmindre det os er nødvendigt for at kunne køre spillet i High ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af danishpsycho
    ja okay kan jeg godt se , så skal jeg jo bare ha skiftet det ud, altså hvis jeg har et sted mellem 1200-1600 kr hvad ville du så forslå jeg skulle sætte i som passer uden jeg skal skifte alt muligt andet :). medmindre det os er nødvendigt for at kunne køre spillet i High ?


    resten ser ud til at være helt i orden til spillet :) fandt i hvert fald ikke andet da jeg kiggede tidligere..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his