problem med razor lycosa

  • Hejsa


    Jeg sidder med et lille problem, med mit ny indkøbte keyboard og det er ved at drive mig til vanvid.
    Min delete knap virker ikke når jeg skal have adgang til bios, så kommer der bare en meny frem hvor jeg kan vælge om windows skal starte op i de forskellige indstillinger, som fejlsikret eller normalt, det er altså lidt underligt, da delete virker som den skal når først jeg har fået adgang til windows.
    Skal jeg ind og skrue på et eller andet, skal jeg sætte mit gamle keyboard til for at få adgang, det er lidt belastende.
    Jeg har læst side op og ned for at finde en mulig forklaring, enten er det mine læseevner eller mit intellekt som er synket under skostørrelse, jeg kan simpelthen ikke se hvor søren fejlen kan ligge, ja bortset lige fra de indlysende 60 cm bag skærmen.
    Jeg syntes jeg prøver at finde et hjørne i en tønde lige nu for at finde frem til en løsning, kan slet ikke se den.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • virker de øvrige taster eller er det kun delete det er galt med?


    hvad efter du er kommer ind i biosen? virker det da stadig ikke?

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Har du husket at sætte alle de der USB relaterede BIOS indstillinger til, så at keyboard/mus fungerer inde i BIOS? :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har du husket at sætte alle de der USB relaterede BIOS indstillinger til, så at keyboard/mus fungerer inde i BIOS? :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |