Gamer Laptop

  • Hey hey..... :dance:


    Så har jeg lige brug for et råd eller to.. :)


    Jeg står og skal ud og købe en laptop og tænkte det må da være muligt og købe en der kan game og nej skal ikke trække alt i fuld opløsning men noget der hen af....


    Mærke jamen jeg er ikke til noget som helst mærke fungere tingene for mig der det lige meget men vil sætte pris på en stor laptop skærm så som 17" eller der over..


    Pris ja et sted mellem 5-7500 kr men kom med nogle forslag.....


    på forhånd tak for hjælpen 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    http://www.mm-vision.dk/produk…99624&gruppe=PCnotevision


    Er dog ude OS... Men helt sikkert en kraftkarl.


    :9xo synes også den giver noget for pengene

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Nej, det er ikke


    Er det ikke uden OS eller er det ikke en kraftkarl?


    Du skal tilkøbe Windows oven i de 7495kr, så som udgangspunkt ER den uden.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    Er det ikke uden OS eller er det ikke en kraftkarl?


    Du skal tilkøbe Windows oven i de 7495kr, så som udgangspunkt ER den uden.


    Forstår heller ikke hvad han mener, tror heller ikke han selv gør.
    Fin spillemaskine jeg kan dog tvivle på det GFX kan spille avanceret spil i full HD. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Forstår heller ikke hvad han mener, tror heller ikke han selv gør.
    Fin spillemaskine jeg kan dog tvivle på det GFX kan spille avanceret spil i full HD. :)


    Det er ikke en krafkarl, og grafik chippen på den egner sig ikke en en model man dømmer som en Gamer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Det er ikke en krafkarl, og grafik chippen på den egner sig ikke en en model man dømmer som en Gamer.


    I den prisklasse er det sikkert en Karl, kraftkarl. :razz:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    I den prisklasse er det sikkert en Karl, kraftkarl. :razz:


    yes det mener jeg også... prisen spiller jo væsentligt ind når man skal ha sig en GAMER computer. det er klar grafik kort osv kan være bedre. men så koster den ikke 7500 dkr. jeg har ikke kunnet finde noget bedre til den pris. så SSDfreak, kom med dit bud på hvad han skal købe please :9xo

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Det var også det bedste bud jeg kunne finde og stadig ligge nogenlunde indenfor budgettet.
    Hvilket desktop gfx vil det sådan ca. være på lige fod med?


    Der er lidt mere om det her, og det ser ud til at klare spillene, hvis man ikke kører vilde opløsninger med alt eyecandy til.
    http://www.notebookcheck.net/A…deon-HD-5650.23697.0.html

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Det var også det bedste bud jeg kunne finde og stadig ligge nogenlunde indenfor budgettet.
    Hvilket desktop gfx vil det sådan ca. være på lige fod med?


    Der er lidt mere om det her, og det ser ud til at klare spillene, hvis man ikke kører vilde opløsninger med alt eyecandy til.
    http://www.notebookcheck.net/A…deon-HD-5650.23697.0.html


    Derfor er det IKKE en Gamer maskine. Gamer segmentet starter i de store serier.

  • Til alle:
    Om vi vil kalde noget for en "gamer"-bærbar eller ej er vel ligegyldig. Manden leder efter en bærbar i prisgruppen 5-7.500 kr. Så skal vi vel bare komme med vores bedste bud indenfor dette.


    Til trådstarter:
    Denne Asus er mit bud på en maskine. Men som andre er inde på så er 7.500 kr ikke meget for en bærbar til spil. Det kommer dog selvfølgelig an på hvilke spil det er. Den jeg linker til har et HD 5730 grafikkort som er et ret fornuftigt grafikkort til prisen.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------