router problem

  • det kan godt være. hvordan kan det være at han ikke kan komme ind


    det er nemlig fordi at han ikke han spille call of duty modern warfare 2 (ps3)


    så han vil godt port forward men det kan han ikke


    hvordan kan han ellers får det til at virker

  • Han kan taste system passwordet ovre i venstre side og trykke login...


    Må dog tilstå at det ikke ligner webinterfacet fra en Linksys. Sidder han efter en anden router? For så er det jo begge der skal laves portforwarding på...?!


    Jeg ved ikke med MW2 multiplayer osv., der skal der nok nogle andre på banen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CyberOpz
    Må dog tilstå at det ikke ligner webinterfacet fra en Linksys.


    hvorfor skulle det dog ligne webinterfacet fra en linksys??


    Quote

    Oprindeligt indlæg af kl_king
    har har en netgear wgr614v6 tdc


    vil det sige han er på nettet igennem den?? hvis ja, så prøv at gå ind i en cmd (kommandopromt) og skriv IPconfig /all


    find din default gateway, den addresse som står der er i de fleste tilfælde addressen til webinterfacet.. men synes nu den side du linker til ligner et webinterface.. prøv og skriv en af følgende som kode og se om ikke du så kommer ind:


    admin
    ADMIN
    password
    PassworD
    PASSWORD


    det er de mest gængse standard kodeord til routere der ikke er blevet sat rigtigt op..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his


  • du glemte koden:
    1234


    Og ja... det ser da ud til at være et ganske standard web interface... og om det er zyxel, linksys eller netgear, er jo irrelevant... Men du burde kunne se navnet på din router i "dine netværkssteder" på din computer, såfremt du bruger vista eller windows 7... Altså: Dine netværkssteder -> klik på din forbindelses navn (som typisk står i midten, fra (denne computer) -> dine netværkssteder -> internet)


    Og så følger du bare guiden på: http://www.portforward.com, der står også hvad standardkoden er til din router!


    Edit: I tilfælde af at routeren var en WGR614v6 er adressen: MW2 setup til WGR614v6

    Intel i7 860 @ 2,8Ghz
    Gigabyte P55A-UD3
    Kingston 2x2Gb PC3-10600 CL9 (skiftes snart ud)
    2x1Tb Samsung F1 Spinpoint 7200RPM - 32Mb Cache
    Powercolor Radeon HD 5870 1Gb GDDR5 (875/1225)
    Samsung SyncMaster 2233BW 1680x1050
    Zalman ZM600-HP

    Rettet 2 gange, sidst af Kayel84 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af McCleod


    Kunne det tænkes at CyberOpz har bedst kendskab til Linksys?


    hehe det kunne det sikkert, ligesom mig, men derfor er det stadig ikke relevant når trådstarter skriver hen har en netgear


    Quote

    Oprindeligt indlæg af McCleoddu glemte koden: 1234


    sry, min fejl.. men skal vi have dem alle med har vi også 111111 osv. ved der er mange der kører med den kode også..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Nu er jeg ikke bekendt med om TDC skulle køre med en betydeligt anderledes firmware, end den originale fra Netgear, men jeg syntes ikke det ligner et standard netgear interface


    Hvilket et billede jeg fandt via google lader til at bekræfte link


    Kunne det tænkes at din ven måske har en anden router på i mellem hans pc og netgear routeren? (få ham til at følge kablet).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Nu er jeg ikke bekendt med om TDC skulle køre med en betydeligt anderledes firmware, end den originale fra Netgear, men jeg syntes ikke det ligner et standard netgear interface


    Hvilket et billede jeg fandt via google lader til at bekræfte link


    Kunne det tænkes at din ven måske har en anden router på i mellem hans pc og netgear routeren? (få ham til at følge kablet).


    det der minder mig om noget jeg oplevede engang, måske det er sagen her..


    havde en kammerat hvor vi ikke kunne tilgå routren, simpelthen fordi webinterfacet lå på en helt anden addresse end den vi kunne se på routeren, eneste sted vi kunne se den rigtige addresse var i den tilhørende bog til routeren, så prøv og kig i den hvis du har den liggende eller se om du kan finde den i PDF på nettet


    EDIT: mener også det var en netgear

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

    Rettet en gang, sidst af martinta ().