IO Shield til et Asus AT5NM10-I?

  • Det Mini-ITX bundkort jeg købte af !wfdi, havde desværre ikke et IO-Shield med i kassen, så jeg går og leder efter en erstatning, så der ikke flyver alt for meget støv ind af bagsiden. ASUS's Estore har desværre ikke ingen dele til kortet (en søgning finder faktisk slet ikke kortet :()


    Jeg går ud fra at de bliver lavet efter en vis standard, så at andre bundkort har et lign IO-Design. Nogen der kender et sted der sælger shields, så jeg kan sammenligne?


    [Blocked Image: http://www.asus.dk/websites/Global/products/dCuSHhM0xDkhj7v0/W1bV26DPo4qEk22f_500.jpg]

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • lige den bagside er meget standard, men kender ikke nogen der alene sælger shields, da der alligvel ikke er så meget standard igen hvad IO shields angår.


    Alternativet er vel at man evt. kan bruge noget metalnet af en art som man selv skærer til... ikke bare lukker det af for noget støv, men du bevarer stadig en del airflow.


    personligt bruger jeg dog aldrig IO shields, da det er noget værre pis at sætte fast for det meste ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200