Ekstern kobler sig selv til/fra

  • Min ekstern er begyndt at koble sig selv til og fra, cirka hvert 10-15. minut, og det gør den hele tiden. Jeg har nu koblet den fra, da jeg ikk vil risikere noget. Har prøvet flere forskellige USB udgange, men det er samme resultat.


    Nogen der ved hvad der er galt?

  • Det kan være at den pr. automatik "slukker" efter en hvis tid, hvis den ikke bliver brugt.


    edit: prøv og kigge under strømstyring for at se om din pc evt, slukker nogle af USB portene hvis der ingen aktivitet er.

  • Har haft samme problem, men det viste sig at være selve hdd og ikke en løs forbindelse.
    Man kunne høre at den startede op på forskellige tidspunkter og jeg kunne ikke nå at kopiere større filer fra den.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Har haft den åben, intet at se.
    har checket power options.
    Når jeg kobler den til min roomies bærbar, win7 32bit, er der intet, men på min smo er win7 64bit, kobler den sig fra og til fortsat hvert 10. min cirka

  • Det ska også siges at når jeg bruger den, så virker den absolut perfekt!
    Strømforsyningen bliver ikke varm overhovedet, og jeg har lige skiftet usb kablet