Hjælp min pc genstarter !

  • Hey guys


    Min PC genstarter efter 2 sec. Den virkede fint igår.


    Nogen som har en ide hvad der er galt med den?


    Jeg har prøvet at pille hdd fra, grafikkort kort, Ram . Når jeg fjerne min cpu, genstarter den ikke?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jiggaboi24
    jeg har prøvet en klods enkelvis, det virkede ikke :(


    1. Clear biosen?
    2. gå ind i bios og se hvor varm din cpu er! (er det fordi den blir for varm den genstarter?)


    Ellers som sagt tag alt unødvendigt ud og brug udelukkes metoden

  • Tag strømmen fra din PSU, så fjerner du lige batteriet fra dit bundkort, vent 30 sek, så er din bios nulstillet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • hey lidt oplysninger om hvad mb du har kunne være rart.. kan du starte din pc på bundkortet som man kan med mit rampage extreme 2? hvis du kan det så fjern alle ledninger fra kabinet til bundkort.. hvis ikke så nøjes med at fjerne reset knappen og se om ikke det skulle være den..


    havde selv samme problem efter jeg havde samlet min helt ny pc.. troede ikke på det var der da folk sagde det mendet viste sig at det var reset knappen der var noget løs forbindelse i der resulteret til den genstartede hele tiden.. men prøv lige at clear bios først som de andre siger..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1