Lian Li's nye PC-Q08B kabinet i Danmark?

  • Syntes ikke rigtigt jeg kan finde det nye Q08B kabinet som der er en nyhed på forsiden af tweak.dk - jeg har fundet den i Sverige men kun den sorte udgave. Nogen der lige har spottet den røde udgave herhjemme et sted? :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Kan anbefale Caseking, god service og og forholdsvis hurtig levering. Men det hjælper dig selvfølgelig ikke hvis det skal være i Danmark.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Ah hah! Nej det er ikke så vigtigt - undrer mig dog over hvorfor at den røde udgave koster 2-300kr mere end de andre :boxed:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Kan dog se de først får den på lager om en måned...


    Det kan måske være grundet lakeringen er dyrere, men jeg skal ikke kunne sige det.


    Men helt sikkert et fedt case, er det til en hjemmelavet NAS du skal bruge det?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Har sendt en mail til dem. De må kunne svare på om det er en fejl, eller fordi at den røde har et grundigere paintjob end de andre (kan jeg dog ikke se at den skulle have på Lian Li's egen side).


    Ja - den er til en lille Atom NAS til den gamle. Havde først kig på Ace Sonay og Polly, men Sonay har ikke plads til et full size 5,25" (som kan omdannes til en ekstra 3,5"), og Polly kan kun lige fyldes ud til grænsen - lidt surt hvis der skal et DVD drev i senere. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Spændende, går nemlig selv lidt med tankerne om enten at købe en færdig løsning (Synology eller Qnap), eller lave en selv. Synes at de færdige løsninger er lidt pebrede, især hvis man gerne vil have en 4-disk løsning. Men på den anden side, hvis du skal have et dedikeret raid-kort i, så bliver det heller ikke helt billigt + man selv skal rode med softwaren til det.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Bruger FreeNAS styresystemet, som pt. kun kan køre Software RAID såvidt jeg kan læse mig til - har ikke megen forstand på det. Det er mere åbent end f.eks. QNAP's system, men har stadigvæk det problem at hvis det ikke findes, så skal man selv ud og kode det.


    2 Diske på 1,5TB skulle være nok til den gamle. Han har en ordentligt samling musik i FLAC formatet. Du kender sikkert HI-FI typen der elsker deres højkvalitetslyd. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ja, netop det med at at du sidder selv med "lorten", hvis ikke du kan få det til at virke :)


    Og ja, kender udmærket til FLAC, har selv lagt min musik ind i det format, alene af den grund at så behøver jeg aldrig gøre det igen :P


    Det eneste jeg ikke bryder mig om ved det case, skulle lige være LED-blæserne, men det er dog til at fikse.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m