Spillebærbar til 6-7000 kr

  • Halløj Tweak.


    Det skal lige siges, det ikke er til mig men min søster. Hun leder efter en bærbar til at spille på, og det er mest rpg-spil, f.eks. Spellforce, hvis det siger jer noget ; ). Skærmen skal også minimum være 15.6"


    Budgettet er på 6-7000 kr som skrevet i overskriften.


    Det skal også helst købes i en fysisk butik (hvis det er i Føtex eller Bilka, så tag henholdsvis 10% og 8% af prisen). Men bare foreslå fra andre butikker.


    Nu har jeg selvfølgelig lige kigget kort tid nogle steder, og jeg fandt Acer Aspire Timeline X - 15.6". Jeg har ingen ide, om den er pengene værd, men det var umiddelbart den bedste, jeg kunne finde for pengene blandt Elgiganten, Føtex og Bilka.



    Tak på forhånd,


    /Jeppe

  • Hej
    vil dybt fraråde dig acer det er noget skrammel
    Butikken her hedder shg du kender den nok fra reklamerne på siden her..


    http://www.shg.dk/Baerbare/Son…PC-EB1S1E-BJ-2207424.html
    den koster lige 100 kr. mere men er designmessigt den flottest bærbar på markedet efter mig mening selføldig. den er kanon hurtig og sony har virkelig gjordt et godt arbejde med kvaliteten og prisen.


    http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-UL80VT-WX077V-2203661.html
    denne maskike er fra asus, desig lækkert med alu top, asus har på det sidste leveret bærbare i topklasse skærmen er dog lidt mindre end det ønsked men den er stadig fed og spille på man kunne godt ønske sig en hurtigere cpu end 1,3 ghz men den yder godt i spil som wow


    http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-A52JK-SX036V-2211633.html
    denne maskine passer genneralt godt på dine ønsker den har en kraftig cpu i3 og et godt gf. maskinen er også fra asus og du skal google et billed da shg´s billed er sløret pt. designet er også rigtig lækkert og se på. man kunne godt ønske sig en hurtigere harddisk men det kan man jo selv eftermontere hvis det er noget man ønsker,


    det er de 3 hotteste bærbare på markedet efter min smag de holder sig indenfor dine ønsker omkring prisen den ene er som sagt lig 100kr. over 7k men de er også givet godt ud.


    nu om butikken shg.dk nu ved jeg ikke hvor du bor men de har butik i århus og viborg der er mulihed for fragt det er rimlige priser med service og reklamation i topklasse.
    jeg vil dog stadig anbefale at når det er bærbare som Asus og HP at man kontakter dem i stædet for shg da shg bare sender det ind til dem og asus har afhentning på DIN hjemadresse hvis du har en defekt maskine. og der spare du nok en uges rma (reklamation) men selvføldig tager shg den ind hvis du aflevere den til dem


    Held og lykke med og finde en maskine
    men hold dig fra bilka/føtex what ever, osv de har overpris yber alles

  • Min kusine har købt en Sony bærbar for et par måneder siden og den virker rigtig lækker i kvalitet. Det er så vidt jeg ved modellen tidligere end den carstenth linker til, og det er umiddelbart den jeg vil anbefale. Skulle jeg købe bærbar i den prisklasse blev det ihvertfald den for mit vedkommende.


    Den kan for øvrigt fås lidt billigere hos mm-vision.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af carstenth
    nu kender jeg ikke mm-vision men trust pilot siger de er gode nok :)


    Der er mange herinde der er godt tilfredse med dem. Jeg har handlet 1 gang med dem uden nogle problemer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------