13,3 " el. 14" bærbar og Starcraft 2

  • Hej


    Jeg skal i løbet af de næste tre måneder have valgt en ny bærbar. Den skal bruges til studie (tekstbehandling), fotoredigering (med ekstern skærm) og gerne en smule spil. Jeg har slået mig fast på 13,3" eller 14" og en god batteritid (minimum seks timer) Modellerne, jeg har i kikkerten, kan sagtens klare tekst- og billedbehandlingen, men jeg er i tvivl, når det kommer til spil, nærmere betegnet Starcraft 2. Hvis jeg vil spille det med middel/nogenlunde pæn grafik, er de følgende computere så gode nok?


    Asus PL30JT/UL30JT:Core i5 M520, Nvidia Geforce 310M 1 GB og 4 GB ram (Ens for begge modeller)
    http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=LXkdJbGNlUNZJ1lu


    Acer Aspire TimelineX 3820TG eller 4820TG: Core i5 M430/M520/540, ATI Mobility Radeon HD5650 1 GB og 4 GB ram (Hvis de udgaver nogensinde dukker op)


    Da hverken spillet eller computerne er tilgængelige endnu, er det naturligvis svært at svare på spørgsmålet, men jeg er tilfreds med gisninger :9xo


    :rules:

  • Kan da afsløre at spillet kører udmærket på medium på min stationære i min signatur. Min bærbar har det lidt skidt med røg og partikel effekter ( den dør f.eks. helt ud i BC2 når jeg rammes af en tank eller anden eksplosion ), men kan køre spillet (SC2) udmærket.


    Samsung R720 ( Så har du en idé af hvor stort et GFX der skal til :cheers: )

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Tak for svaret, HerrMansen. Så kan jeg i hvert fald satse på en af Acer-maskinerne - helst med Core i5 M520/540. Er dog i tvivl om hvordan Geforce 310M-kortet er i forhold til Mobility Radeon HD5650-kortet.

  • Ud fra specs ligger de begge i den gode ende, vil jeg mene. Kender ikke lige til StarCraft 2 requirements, da den serie ikke siger mig noget, men de skulle kunne klare spil på lettere nedsat grafik.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det er da ikke så slemt. Vi har jo også vores in-house Mac/Fi-Fi klubben fanboy. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |