OBS OBS Køb af Alienware Tactx Keyboard OBS OBS

  • Hej Tweak og andre brugere..



    Jeg ville her for et par dage siden bestille et Alienware Tactx Keyboard fra Dell´s hjemmeside i england.


    http://accessories.euro.dell.c…s&cs=ukdhs1&sku=580-15794


    Jeg så det til ca. 650kr. derovre og tænkte, det er for fedt og måtte slå til men det var ikke til noget hjælp at Dell UK kun sendte til UK (kunne ikke vælge andet end United Kingdom som land, så jeg ringede til den danske Dell.


    Svaret lød på at fordi det var et engelsk tastetur kunne de ikke importere eller skaffe det, (WFT?!)


    Så jeg kom i tanke om at jeg havde snakket med at svensker da jeg først hørte om keyboardet nogle måneder siden og kan huske at dansk support stillede om til sverige fordi de havde mere den viden og kunne skaffe det.


    Så mig på deres salgs chat og spurgte til Alienware Tact Keyboardet.


    Ganske vist blev jeg ringet op efter noget snak med denne svenske supporter af sælger om min leveringsadresse, tlf og dankort oplysninger så han kunne gennemføre købet. (tror i lige jeg lavede et lille hop da det var done! :finger: :D)


    Fragten er forholdsvis hurtig når Dell valgte Schenker A/S (transport) som leverings firma og det har været via transport af varevogn til Danmark. Så jeg bestilte det Mandag og det kommer imorgen så 4 dage´s levering er ikke galt. :9xo


    779kr. inkl. fragt osv. så det syns jeg heller ikke var så galt.. kan godt overleve at bruge 129kr. mer. ;)


    Jeg skal hente det her imorgen hos dem (hvidovre) hvor jeg bor tættest men jeg har set på Schenkers hjemmeside at de har andre lagre såvel jylland og fyn, og andre steder på sjælland..


    http://www.degulesider.dk/search/-/schenker/1/ (for lagervarehuse)


    Jeg håber absolut dette indlæg vil blive et sticky så alle gamere kan nyde udstyr fra Alienware osse! :D


    Mvh. Dennis K.


    Ps. tænkte for dem der ikke kender Alienware´s Tactx serien så vedlægger jeg et stort billede (små billeder jeg har kædet sammen i Ps CS2.. Enjoy! :)


    // Billede lavet til link!
    http://img717.imageshack.us/im…ienwaretactxkeyboardw.jpg

    ---------------------------------------------------------------------
    Gennemsigtigt plexiglas kabinet skal over styles nu.. :)

    Rettet 2 gange, sidst af Minimælk ().

  • Godt at du fik hvad du ønskede. Altid rart, når det flasker sig :)


    Synes dog det lyder ret dyrt for et tastatur, der ligner en slikkepind i farverne ;)


    Ville et G15 tastatur ikke have været et bedre valg, eller er det bare mig?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Jeg syns at G15 og G19 føles plastik agtigt på en måde


    Min ven havde osse problemer med lyset og selve lcd displayet så har altid holdt lidt afstand..


    EDIT: btw så koster g15 jo 500kr. og lidt deropad.. og g19 +1000kr.

    ---------------------------------------------------------------------
    Gennemsigtigt plexiglas kabinet skal over styles nu.. :)

    Rettet en gang, sidst af Minimælk ().

  • Ok.. Har du så prøvet et af de Alien-Ware Tastaturer?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Jeg har prøvet det Basic tastetur fra Alienware da en ven fik købt en pc med hjem fra sin USA tur for et halvt år siden..


    Men har ikke prøvet Tactx keyboardet fordi den eneste måde du kunne få det var hvis du købte en pc igennem Dell.

    ---------------------------------------------------------------------
    Gennemsigtigt plexiglas kabinet skal over styles nu.. :)

  • Billedet er for stort til vores side (se reglerne), så derfor har jeg lavet det om til et link i stedet :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Mit SteelSeries Stealth tastatur klare nu opgaven mere end fint og det er iøvrigt kun halvt så dyrt ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

    Rettet en gang, sidst af jK^ ().