Mac Pro eller MEDION P8610 Notebook

  • Vil vove at påstå at det kan gøres en del bedre til mindre. Købte for nyligt en bærbar til 5.5KG som havde et bedre grafikkort og processor.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Vi kan ligeså godt få det på plads inden vores alles macfanboy ser tråden - du får mindre for pengene hvad angår ydelse. Hvis du er ligeglad med det "lækre" og strømlinede design som en Mac har så find dig en Windows bærbar istedetfor. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Vi kan ligeså godt få det på plads inden vores alles macfanboy ser tråden - du får mindre for pengene hvad angår ydelse. Hvis du er ligeglad med det "lækre" og strømlinede design som en Mac har så find dig en Windows bærbar istedetfor. :cheers:


    Hvem??
    Hmm, det overgår min fatteevne, at man kan kalde en 18,4" for bærbar.

  • Hvordan kan du være i tvivl?
    Mac selvfølgelig :)
    Grafikkortet i deres nye MBP 13" er også riimelig tæt på et 9600M GS i ydeevne.

    Nexus RX-1K
    MSI FXA-890-GD70
    Phenom II X4 965 BE @ 3.4 GHz
    6 Gb OCZ 1333 MHz @ 7-7-7-20
    MSI GTX 460 Hawk

  • hvad skal du bruge den til?.. Hvis det er bare for at få en bærbar så klar en Mac BOOK ("Mac Pro" er de helt store maskiner til 18k og opad )
    Ellers find en anden bærbar med 13-15" skærm.


    Hvis du vil game skal du holde dig fra Mac eller op i de helt store modeller efter min mening, men som andre også siger så er 18.4" jo ikk en bærbar, men en slæbbar som man bliver træt af og rende rundt med.. Jeg har personligt selv rendt rundt med en bærbar næsten hver eneste dag siden år 2000 med undtagelse af da jeg var i mili og vil klart råde til dig MAX 15,x" hvis der er en til skole/arbejdsbrug da de store bare er for træls.


    Hvis det er til at tage med til LAN er du bedre tjent med at bygge en lan maskine med et M-atx eller M-itx bundkort og så finde en praktisk skærm der er let og "folde/pakke" sammen i den originale kasse eller anden opbevaringskasse.


    Og igen hvis det er til studie skal du sikre dig at dine programmer kan kører på mac, folk jeg kender er pænt irriteret over at skulle dual boot eller kører WM-vare(eller hva det nu hedder) for at kunne kører win programmer på deres mac's..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW