• Jeg har 2 skærme til min computer, men kunne godt tænke mig 3.


    Min computer:
    Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz 2.50GHz
    Hukommelse (ram): 8,00 GB
    Systemtype: 64-bit operativsystem
    Skærm-Kort: NVIDIA GeForece GTX 260 (med 2 DVI udgange)


    Jeg kunne godt tænke mig at sætte 1 til skærm til men, da jeg ikke har flere udgange har jeg et lille problem. Nogle der har en ide??

  • Og husk at du nok næppe får 120hz på nogle af dem da det kræver Dual DVI (altså to stik fra grafikkortet) at trække over de 60hz ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinfl122
    køb 1 mere GTX 260 :) nok den eneste måde du kan hvis dit Motherboard kan tage SLI


    De skal jo netop ikke køre SLI hvis der skal bruges porte fra begge kort.


    Hvis den tredie skærm skal køre alm. office applikationer, så kan man nøjes med et billigt ekstra kort.


    /ask

  • Tror han mener evnen til at have flere kort i maskinen - det er jo en del af det at understøtte konceptet SLI :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du kan også få USB graffikkort som fungere fint til almindeligt kontorarbejde (også med høje opløsninger). Men de har det ikke så godt med grafik og andet 3d...:)