Hvem skal have HTC Desire?

  • Hej.


    Jeg bestilte en HTC Desire for lidt over en uge siden og har hypet migselv ret godt op efter hånden. Vil høre om der er andre der har bestilt eller bare skal have den?


    Og så tænker jeg at vi jo kan udveksle lidt apps, tips osv., når vi engang (forhåbentligt) i løbet af denne uge begynder at modtage dem med posten eller købe i butikker :)

  • Nej tak.. Springer over..


    Beholder min iPhone 3GS ind til afløseren kommer..
    Om den så hedder 4G eller HD eller hvad den kommer til at hedde ved jeg ikke.
    Men bliver nok på iPhonen.

  • Tjaaaa. Altså Magic har jeg også hørt nogen kritik om, men alle anmeldelser jeg har læst indtil videre vurderer Desire til at være den bedste telefon til dato. Om det så passer, må vi jo se i løbet at den næste uge. Jeg glæder mig i hvert fald som et lille barn til at få min :)

  • Jeg overvejede det godt nok kraftigt, men den er bare ikke helt så pæn/stilet som jeg godt kunne tænke mig.. Er mere ovre i noget Legend, men det er for dyrt at give så mange penge, bare for at udskifte Hero'ens plastikcover med alu

  • den er sku min den næsten mobil :) nu skal jeg så bare lige komme ud af Telia, og over i TDC så skal jeg nok have den

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Jeg kan heller ikke rigtig slippe min Iphone 3GS for andet end end nyere Iphone ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Må indrømme at jeg faktisk har kigget meget på Desire om jeg skulle have den eller Iphone 3GS og kan sku ikke rigtigt beslutte mig.. :S

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • omg jeg har først lige nu set hvad sådan en HTC Desire koster,d et er jo vandvittigt. 3500kr ca. brrr


    nej så beholder jeg sku pænt min tattoo. den kan jeg få 2 gange for samme pris næsten som en Desire.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    omg jeg har først lige nu set hvad sådan en HTC Desire koster,d et er jo vandvittigt. 3500kr ca. brrr


    nej så beholder jeg sku pænt min tattoo. den kan jeg få 2 gange for samme pris næsten som en Desire.


    Prisen afhænger en del af hvor man køber den, og med hvilken binding. Telmore har den til ~2000,- med 300kr forbrug om måneden (du skal alligevel bruge omkring 50-100 kr på net alligevel).


    Når det er sagt ser den ret lækker ud, men jeg fik en legend ind af døren for små 3 uger siden, og den lever til fulde op til de behov jeg indtil videre har haft - og så syntes jeg at den er væsentligt mere lækker at se på.


    /ask

  • Jeg er næsten 100% sikker på at jeg køber en, men hvad synes i :P?
    Nexus One (hvis/når den kommer til DK), iPhone (ikke så meget for det valg, kan ikke lide æbler) eller Desire :P?


    Desire er jo hurtigere og har flere RAM end iPhonen og også lidt bedre design, synes jeg end Nexus One telefonen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Jeg er næsten 100% sikker på at jeg køber en, men hvad synes i :P?
    Nexus One (hvis/når den kommer til DK), iPhone (ikke så meget for det valg, kan ikke lide æbler) eller Desire :P?


    Desire er jo hurtigere og har flere RAM end iPhonen og også lidt bedre design, synes jeg end Nexus One telefonen?


    jeg vil sige at Desire nok er den beste telefon af de 3, pga den har lidt mere ram end Nexus (denne har dog også haft en del problemer, om alle er løst ved jeg ikke lige). iPhone 3gs er totalt overhalet med hensyn til funktioner og features nu - selv om v4 af iPhone OS kommer, så vinder Android stort, i at den hurtigt kan bankes op til et niveau over iPhone OS. Desuden så er en iPhone også låst alt for meget til min smag. Så af de 3 telefoner ville jeg tage en Desire.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det tager da ikke mere end et klik med musen og så er din Iphone ikke specielt låst mere. Har prøvet Hero og set Nexus (dog ikke Desire). Men som helhed kan jeg ikke få mig selv til at skulle skifte fra Iphonens fænomenale OS og til Android (som også er rigtig lækkert dog).


    Tror det kommer meget an på hvilken type og smag man har :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Dejlige svar :P og nu glæder jeg mig endnu mere...


    Er på efterskole og kommer hjem fredag, såå i dag har min far været forbi TDC som lige havde 1 på lager XD! :T :dance:


    1 stk. Desire til mig :D! Ahh kan ikke vente :P

  • Jeg er sgu også spændt på at se dommen fra folk, omkring Desire. Techradar er mildest talt vilde med den - den har taget pladsen fra Iphone i deres top 15. Jeg står også for en snarlig udskiftning da min SE snart ikke kan mere. Tipper meget mellem HTC og Apple. Tror jeg som flere andre gerne så lidt mere Iphone design, men teknik som HTC. Eller i hvert fald mere i stil med HTCs gamle design. Jeg indrømmer på samme tid at jeg godt kan lide Iphone, men synes også at Apple er hypet på grænsen til det hysteriske.


    Nogen der egentlig ved hvad der skete med Zune phone? Zune HD er i mine øjne den eneste rigtige konkurrent til Ipod touch. Så gad godt se deres bud på en telefon.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Jeg skal selvfølgelig også have den. Forstår ikke de dersens Iphoners(ikke ondt ment). Hardware mæssigt kan en Iphone slet ikke hamle op med Desire. En Iphone understøtter heller ikke Flash ligesom Desire. Har lige fået at vide at vi kan opgradere Android fremover gratis og uden at skulle downloade via PC. Hvis du går ind på "Alt om data", kan du se top 15 over verdens bedste mobiltelefoner og gæt hvilken der ligger på en førsteplads!
    Regner med at købe den om 14 dage, det ser heller ikke ud til at der er nogen der har fået den endnu.ke har været der, så gå ind på Youtube og se hvad den kan.
    Lad os bare skrives ved senere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Dejlige svar :P og nu glæder jeg mig endnu mere...


    Er på efterskole og kommer hjem fredag, såå i dag har min far været forbi TDC som lige havde 1 på lager XD! :T :dance:


    1 stk. Desire til mig :D! Ahh kan ikke vente :P


    Hvad fanden skal du bruge en mobil som Desire til, når du stadig går på efterskole?? :P :crazyeyes:

  • Mjaa.. Den ser da slet ikke så tosset ud.. Står selv og vil købe ny mobil, og må sige jeg slet ikke havde denne i tankerne før end jeg læste lidt om den.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg har lige læst om Nokias forventde N8 mobil - det lyder sgu heller ikke så ringe - muligvis lancering om 49 min...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300