Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 17. april 2010, 14:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ebo
Det er i bund og grund lidt folks egen skyld når du køber en færdig samlet pc næsten uanset hvilken forhandler man så end vælger.
Tænk lidt over hvor fokus ligger henne ? CPU-GFX-MB-Ram- Ghz/Mhz alle andre steder end lige på det som skal drive systemet og holde det hele stabilt, nemlig PSU.

Mvh
Sam

Jeg aner heller ikke hvilke deler der sidder i min vaskemaskine eller mange af de andre ting jeg ejer.

Mvh.
Anders

:offtopic:

Vaskemaskine :idea: :idea: :boxed: :pokey:

Mener du kæresten ?

:$ :razz: ;) :T

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

22

lørdag, 17. april 2010, 16:08

tror jeg køber fra topdata så, meget nemere at få udskiftet den psu og kun 300 extra for en rigtig god psu.

23

lørdag, 17. april 2010, 19:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af slamer56
tror jeg køber fra topdata så, meget nemere at få udskiftet den psu og kun 300 extra for en rigtig god psu.

Det vil du blive glad for, Cougar er ikke så kendt herhjemme men tro mig de vil være/bliver store. Puma og jeg har købt sådan en fætter og jeg har ellers altid været tro imod Antec, jeg blev overrasket over hvor godt den er bygget.
Jeg brød garantien med det samme den kom ind af døren og skulle lige have lov til at låne et oscilloskop for at se hvad den kunne under pres, jeg kan kun sige over alle forventninger og det blev et midlertidigt farvel til Antec, dog siger tests at Cougar's S serie yder endnu bedre så måske kommer der sådan en fætter i fars næste projekt ellers er der kun en vej og det er Enermax, det er dog en hel anden prisklasse.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

24

lørdag, 17. april 2010, 21:16

Citeret

Blablabla... vaskemaskine, blablabla underholdningsmaskine...

Så din pointé er at fordi at køberen ikke nødvendigvis er "teknisk kompetent" og kender til problemet med en svag PSU, så skal sælgeren heller ikke? De burde jo præcis yde rådgivningen som "professionelle" og smide noget ordentligt i maskinen, istedetfor alt det der NoName lort - Og da specielt hvis maskinen sælges med et highend grafikkort, en I7 eller med mærkatet "Gamer".

Du forventer jo også at din nye vaskemaskine har en motor der kan håndtere de mange kilo beskidt tøj du smider i maskinen, selv om det ikke nødvendigvis står på æsken? "Advarsel! Kan kun tage 4,56795kg tøj af gangen...på lørdage...i september" ?

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

25

lørdag, 17. april 2010, 23:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

Citeret

Blablabla... vaskemaskine, blablabla underholdningsmaskine...

Så din pointé er at fordi at køberen ikke nødvendigvis er "teknisk kompetent" og kender til problemet med en svag PSU, så skal sælgeren heller ikke? De burde jo præcis yde rådgivningen som "professionelle" og smide noget ordentligt i maskinen, istedetfor alt det der NoName lort - Og da specielt hvis maskinen sælges med et highend grafikkort, en I7 eller med mærkatet "Gamer".

Du forventer jo også at din nye vaskemaskine har en motor der kan håndtere de mange kilo beskidt tøj du smider i maskinen, selv om det ikke nødvendigvis står på æsken? "Advarsel! Kan kun tage 4,56795kg tøj af gangen...på lørdage...i september" ?

Nej, det er ikke min pointe. Jeg skriver om køberen og ikke sælgeren.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.