Overset emne. - Dvd-brænder.

  • Ja i mit tilfælde har det på flere punkter været et overset emne, da hele mit system er bestilt og betalt pånær en dvd-brænder :crazyeyes:


    Og da jeg som flere andre bare vælger en tilfældig dvd-brænder når man skal samle et nyt system, uden at gå så meget op i det rette valg og bare lader prisen vælge for mig. - Vil jeg denne gang gerne ligge lidt vægt på at finde en rigtig god, støjsvag og stabil brænder.


    Men jeg kan ikke rigtig finde nogen head-to-head test af brændere, og skal derfor bruge lidt hjælp..


    Hvilken brænder vil i vælge, med følgende egenskaber?
    - Stabil.
    - Støjsvag. (som det nu er muligt med en brænder)
    - Hurtig (uden at brænde forkert)
    - Muligheden for at overskrive gamle cd'er og dvd'er.


    Jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp. :rules:

  • Jeg bruger Pioneer DVR-216D. Den brænder rigtig godt og har endnu ikke haft fejl på den (tager både XBXO 360 backups og alt andet jeg smider efter den. Den siger ikke meget, når du brænder, og er stort set lydløs ved læsning. Gav vist 250kr for den i sin tid for 6 måneder siden :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • har selv en Pioneer DVR-216DBK og den funker bare, når den engang er slidt op ska jeg ha en Pioneer igen da jeg har fundet ud bla. NEC, Asus ik holder så godt til mig som en Pioneer ^^

  • Jeg har brugt en Samsung SH-223F i 1½ år, og på papiret er den jo lidt hurtigere end andre. Det var den i hvert fald den gang, og synes ikke den larmer mere. Der har aldrig været noget galt med den. og da jeg købte den for 1½ år siden kostede den omkring de 160kr.


    Så det er i hvert fald en jeg kan anbefale.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650