Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 5. april 2010, 11:59

Ja i mit tilfælde har det på flere punkter været et overset emne, da hele mit system er bestilt og betalt pånær en dvd-brænder :crazyeyes:

Og da jeg som flere andre bare vælger en tilfældig dvd-brænder når man skal samle et nyt system, uden at gå så meget op i det rette valg og bare lader prisen vælge for mig. - Vil jeg denne gang gerne ligge lidt vægt på at finde en rigtig god, støjsvag og stabil brænder.

Men jeg kan ikke rigtig finde nogen head-to-head test af brændere, og skal derfor bruge lidt hjælp..

Hvilken brænder vil i vælge, med følgende egenskaber?
- Stabil.
- Støjsvag. (som det nu er muligt med en brænder)
- Hurtig (uden at brænde forkert)
- Muligheden for at overskrive gamle cd'er og dvd'er.

Jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp. :rules:

2

mandag, 5. april 2010, 13:50

Jeg bruger Pioneer DVR-216D. Den brænder rigtig godt og har endnu ikke haft fejl på den (tager både XBXO 360 backups og alt andet jeg smider efter den. Den siger ikke meget, når du brænder, og er stort set lydløs ved læsning. Gav vist 250kr for den i sin tid for 6 måneder siden :D

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

3

mandag, 5. april 2010, 14:08

har selv en Pioneer DVR-216DBK og den funker bare, når den engang er slidt op ska jeg ha en Pioneer igen da jeg har fundet ud bla. NEC, Asus ik holder så godt til mig som en Pioneer ^^

4

mandag, 5. april 2010, 16:31

Nu har jeg også selv valgt Pioneer de sidste par gange, så det kunne godt være at man skulle springe på sådan et Pioneer drev igen :D

5

mandag, 5. april 2010, 17:33

Hov, modellen er udgået fra edbpriser.dk :ph34r:

6

mandag, 5. april 2010, 17:57

Jeg kan også anbefale sådan en Pioneer. Rigtig god brænder. Undgå Samsung brændere, de går simpelthen i stykker alt for let.

7

mandag, 5. april 2010, 18:20

Jeg har brugt en Samsung SH-223F i 1½ år, og på papiret er den jo lidt hurtigere end andre. Det var den i hvert fald den gang, og synes ikke den larmer mere. Der har aldrig været noget galt med den. og da jeg købte den for 1½ år siden kostede den omkring de 160kr.

Så det er i hvert fald en jeg kan anbefale.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.