1

onsdag, 31. marts 2010, 02:26

HJÆLP!!!!...

min pc bryder ned igen

min pc brød ned heletiden så jeg formaterede skiddet

efter det og alt var som nyt havde jeg næsten samme problem

for at skære det ud i pap så representere 1: før jeg formatede skiddet og 2: efter

1: jeg var inde i et spil og så brød computeren ned i sort skærm, og alle blæsere kørte på fuld hammer + mit lyd kørte i loop på istædet for en sætning "Hej mit navn er" så løb det "je.. je... je.. je.." hele tiden og om igen

2: formatede skiddet problemet forsvandt næsten men nu slukker computeren bare helt istædet for.

HASTE SAG.
har vedhæftet en dxdiag

På forhånd tak. Kasper H :D

I used to like the outdoors... but then i became a gamer

2

onsdag, 31. marts 2010, 05:16

Skriv lige hvad du har siddende i maskinen, da der kan være flere grunde til at den opfører sig som den gør, CPU, MB, GFX , ram, PSU osv. procucentens navn osse.

1. rens din maskine for støv på alle kølere

2. opdater alle driver GFX,MB, Lydkort osv.

3. kør diagnosticeringsprogram for både ram(memtest86) og for din HD( findes på producentens website)

4. Check om din CPU køler sidder korrekt monteret og du har et ordentligt airflow i maskinen

5. Check om alle tilslutninger er sat helt i

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

onsdag, 31. marts 2010, 08:22

Har haft samme problem før, dog kun hvis mit onboard netkort blive anstrengt med for mange connections... Min computer ville gå i baglås især i forbindelse med torrents og internet tunge spil.

hvis du har et Attansic /atheros L1 netkort bygget i dit bundkort, så er det ikke sikkert du har fået den opdaterede driver der er kommet igennem på windows update.

Havde selv problemet før jeg formaterede her for en lille uge siden....

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

4

onsdag, 31. marts 2010, 17:55

Hej igen

først og fremmest tak for i kikkede forbi og prøver at hjælpe

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 (IKKE OC'ed)

Grafik Kort: Nvidia Geforce 250 GTS 512 ddr3 Core edition. (Driveren er opdateret Version 19x.13)- 19x.75 har Nvidia midlertidigt fjernet for at rette fejl.

MotherBoard: Asus Striker extreme

HDD: WD 500GB 7200rpm (Western Digital)

RAM: Corsair XMS2 4Gb DDR 2 800Mhz

Lydkort: PAS

Husk nu at jeg har vedhæftet en DXDIAG Text fil!!!!!!!

I used to like the outdoors... but then i became a gamer

5

torsdag, 8. april 2010, 17:37

Citeret

Ja det er fint,men skal du videre skal du nok forsøge nogle af de allerede nævnte forslag,har du gjort det og er lige vidt er du nok endnu en uheldig ejer af et nforce board :crazyeyes:

6

lørdag, 10. april 2010, 01:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af dexter113

;) husk nu DXdiag er et direcX værktøj.. ikke til at aflæse system med :P

du skriver du har oplevet problemet i spil, har du oplevet det andre steder?? at alle blæsere skruer hastigheden op vil jeg mene kunne lyde som en bundkort eller CPU fejl...

som det allerede er foreslået vil jeg anbefale dig at du for opdateret diverse drivere, specielt driverne til dit chipsæt.

hvad er temps på dit hw?? har du ikke et program til at aflæse dem med så hent hwmonitor til det

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.