Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 14. januar 2004, 18:12

jow jeg har lige fået de ting CC sender. Og i vildledningen står der at der er en splitter med...? og den var ikke med... er det noget man selv skal invistere i? p.s. kan man bruge TDC's splitter?

A64 3500+
A8V deluxe
200 Gb sata
6800 gfx
1gb giel

2

onsdag, 14. januar 2004, 18:17

Så kommer det logiske svar ...

Ring til dem og spørg ....

Hvis du skulle have haft den med, men ikke har fået den, så kommer du måske til at betale for den engang....

... Så ring til dem og sig at du tror du skulle have haft noget du ikke har fået...

3

onsdag, 14. januar 2004, 18:26

man skulle da tro de kunne finde ud af at pakke de ting man skal bruge!! da de nok gør det mange gange om dagen! :rolleyes:

A64 3500+
A8V deluxe
200 Gb sata
6800 gfx
1gb giel

4

onsdag, 14. januar 2004, 18:33

Ring til dem...

Hvis den skulle have været med og den ikke er, så kommer du til at betale for den, den dag du skal levere det tilbage :D

Don't get mad, get even...

5

onsdag, 14. januar 2004, 18:34

Citeret

Originally posted by CrazY
man skulle da tro de kunne finde ud af at pakke de ting man skal bruge!! da de nok gør det mange gange om dagen! :rolleyes:

... og derfor kan man komme til at lave en fejl.... Har du aldrig pisset ved siden af tønden en enkelt gang ?... Selvom du har prøvet det 10000 gange ?... :)) *G*

6

onsdag, 14. januar 2004, 18:39

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

... og derfor kan man komme til at lave en fejl.... Har du aldrig pisset ved siden af tønden en enkelt gang ?... Selvom du har prøvet det 10000 gange ?... :)) *G*

hehe good 1. jeg ringer til dem imorgen.

A64 3500+
A8V deluxe
200 Gb sata
6800 gfx
1gb giel

7

onsdag, 14. januar 2004, 18:40

Hehe grillrotten en af de bedre der...

men som de andre også siger så ring til dem eller smid dem en mail de er normalt hurtige til at svare på mails.

_WHAT_

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

onsdag, 14. januar 2004, 18:40

Citeret

hehe good 1. jeg ringer til dem imorgen.

God idé... :))

9

onsdag, 14. januar 2004, 18:44

Der skal være splitter med... Har selv CC... Kan ikke lige huske om man skal betale for den, og hvis man skal er det nok ikke meget siden jeg ikke kan huske det... :P

De fuckede da også op da jeg skulle ha det... der kom pakken og så trode jeg det var fint, indtil teknikeren kom og satte det extra stik op og fortalte mig at der skulle være splitter med... og det stod rigtig nok på pakken... Så der gik lige en uge extra inden jeg fik internettet op at køre... Så man skal ikke være helt sikker på dem... Det er garanteret en eller anden "Tung i arbejde" de har til at stå og pakke sagerne... :finger:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.