Hjlælp til mobo :)

  • Hej tweak :)
    Jeg skal have mig et nyt mobo, da mit Msi eclipse sli valgte at dø pga. en deffekt psu fra Corsair :S (Hx1000)
    Har set mig lune på to kort.
    Det ene er et Evga X58 sli le, og det andet er et Evga X58 micro sli.
    Problemet er, at jeg helst vil have Evga X58 Sli le, men dette mobo er ikke på lager nogen steder før den 1. april :S
    Men har læst mig til at Evga X58 micro sli, er en lillebror/lillesøster til Classified serien :) så måske ville det være et udemærket valgt?
    Kommer nok aldrig til at have 3 gfx, men mit kabinet er et Corsait 800D, så det micro ville måske se lidt "gay" ud i det store kabinet :P


    Men hvad synes folk? :)
    Evga X58 sli le vs. Evga X58 micro sli :)


    ~G

  • øhm, hvis du helst vil have Evga X58 Sli le kortet, er det så, så hårdt at vente til den. 1 april?? om du skal vente 10 dage på et bundkort som du nok bruger de næste 2 år er vel ikke så slemt?

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Frogh
    Ja det kan der jo være noget om :) Men er bare så dårlig til at vente:P


    hehe kender følelsen ;) men igen, tror måske du bliver gladere for at få det kort du vil have end bare at tage et fordi du kan få det indenfor 2-3 dage

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his