Ny printer

  • Hey. Jeg overvejer at købe en printer. Jeg ved bare ikke hvilken.


    Jeg har ikke noget behov for at den skal kunne printe i voldsom god kvalitet. Skal primært bruges til at printe et par dokumenter ud en gang imellem og andre småting. Ikke billeder og den slags.


    Og så vil jeg gerne have at det er en printer man kan slutte til netværket og så kan alle computerne tilsluttet netværket printe ud på den.


    Ellers skal den bare være billig :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Altså hvis bare den kan tilsluttes min trådløse router så ville det da være fint. Og er der ikke noget med at laser er noget dyrere end alm.?

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • jeg kan kun anbefale DCP-585CW den er sq nice og den laver rigtig gode udskrifter også billeder og det fede er at den er trådløs :P det gælder også for DCP-375CW :)


    men begge super lækre printere der skriver rigtig godt og flot :D

  • Ehm det lyder meget godt med de printere der. For det første er jeg sådan set ligeglad med trådløst for min skyld kan den lige så godt være kablet. Og så kan jeg altså ikke helt se forskellen på de to printere :S


    Kunne i evt. forklare?


    Og selvfølgelig. Hvis det ikke koster mere end 50kr ekstra at få med trådløst vil jeg nok gøre det :D


    Jeg har lige søgt på edbpriser og det virker umiddelbart til at man ikke kan få billigere netværksprinter for brother end den 375CW :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Hmm. Altså jeg ved godt at det ikke var et af mine krav men det tæller ikke ned at der er scanner og kopi i den :D


    Har du noget ide om hvor meget vi snakker om angående prisen i længden?

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Det er svært lige at svare på hvad prisen kan blive i længden, da priserne er meget forskellige fra printermærke til printermærke, men hvis du gerne vil ha' muligheden for at kunne scanne, bruge printeren som kopimaskine uden computer og også kunne printe et enkelt foto ud en gang i mellem, så er sådan en multifunktionsmaskine valget, har selv sat et par Brother DCP 375CW op og det er en rigtig dejlig printer med nogle smarte funktioner som man ikke finder i en laser.

  • Den her brother er relativt billig i drift: Brother HL-2150N en toner som er rated til omkring 2600 sider koster kun 549 kr. Uden at have undersøgt det tvivler jeg på nogen blækprintere kan komme i nærheden af den pris per side:)
    Printeren koster så ca 300 kr mere end den anden forslået og har jo så hverken farve eller scanner.
    Fordelen er ved laseren er hastighed og så det faktum at patronerne aldrig tørre ud. Det er vist ikke et så stort problem som det var tidligere med blækprintere men jeg tror ikke det helt kan undgås ved længere stilstand? Så farvepatronerne kan vel blive lidt kedelige hvis man sjældent bruger dem?


    Det kommer lidt an på hvad man i sidste ende vil have og har behov for:)

  • Altså farve ville være rart. Og ehm. Hvis jeg kigger på den xerox du har linket til cyclups så ser det ud som om at det er billigere at købe en ny printer når tonerne er døde. :S


    I hvert fald hvis man kigger på de tonere der er i tilbehørskategorien :(

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Uldar
    Altså farve ville være rart. Og ehm. Hvis jeg kigger på den xerox du har linket til cyclups så ser det ud som om at det er billigere at købe en ny printer når tonerne er døde. :S


    I hvert fald hvis man kigger på de tonere der er i tilbehørskategorien :(


    ja det ville det :)
    men der er så også efter mange tusind antal udprint, noget man normalt jo er meget lang tid om.

  • Skulle også bare lige være sikker på at jeg havde ret. Og har iøvrigt før hørt at det ofte er sådan med mindre man køber en rimelig dyr printer.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m