Bærbar blæser larmer meget...

  • Hey Tweakere.


    Jeg har en MM-Vision NB595, købt sidst i sommerferien sidste år.


    Her inden for det sidste stykke tid er (tror det er) grafikkort blæseren begyndt nogle gange at enten dreje helt vildt hurtigt eller måske blive ustabil på en måde? Den larmer meget og bærbaren ryster lidt.


    Først skete det ikke så tit, men her i weekenden er det begyndt at ske hele tiden, selvom at jeg ikke sidder ved bordet kan den begynde at larme/vibrere.
    Jeg stopper det ved at sætte bærbaren i slumre og tænde igen, men det holder jo ikke i længden? Og hvad med her i den kommende uge, hvor jeg skal i skole... Når man sidder midt i timen og den begynder :S?


    Har skrevet ind til MM-Vision, men ville lige spørge jer; hvad synes i jeg skal gøre? Eller er det noget kan kan gøre for at få det til at stoppe?


    Har prøvet at puste ind i blæseren og støvsuge lidt (ved godt med statisk elektricitet), men vil selvfølgelig ikke åbne den så jeg mister garantien.

  • Enten er det fordi blæseren er sat til i støv, eller alternativt (da du skriver at den ryster) kan det være fordi lejet i blæseren er gået i stykker. Så enten er det bare en rensning, eller også skal der ny blæser i.


    /ask

  • Det behøver nødvendigvis ikke kun at være blæseren eller hvad..?


    En blæser for da ikke computeren til ryste.. Lyder da i mine ører som at det er harddisken der gir probs..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_