120mm blå LED fan's fra Tyskland ?

  • Hey folk,


    Jeg har et Nzxr M59 kabinet, næsten lige købt det, og det er super nice, men jeg mangler 3 120mm fan's til at sætte i, og det er umuligt at finde nogle med mørkeblå LED i DK til under 100 kr stykket. Det SKAL være mørkeblå LED da der allerede sidder sådan en i, og jeg tror at det der "krystalblå" a.k.a. lyseblå vil se dumt ud med den mørkeblå jeg har, så.........


    Jeg har fundet en Cooler Master 120mm Fan R4-L2R-20AC-GP (120x120x25mm) http://www.caseking.de/shop/ca…4-L2R-20AC-GP::11294.html


    Cooler Master skulle jo være super godt, og den ser super sweet ud, men hvad siger i til at købe fra tyskland, prisen med fragt er kun lige under 32 Euro for 3 stk., men har i erfaringer med handel i Tyskland, og måske kender i den specifikke hjemmeside ? :)


    På forhånd tak for hjælpen :)

  • Super, tak for svarene, men store led'er, er 120mm ikke en meget normal størelse ? :)


    Men altså er det en god nok fan, jeg er glad for den er billig i forhold til DK, men jeg er ikke interesseret i at købe billigt skrammel af ringe kvalitet, så er de gode nok ? :)

  • Du misforstår - jeg hentydede til at du har skrevet 120mm LED's - altså selve lysdioden og ikke blæseren (som er de 120mm), men desværre gik joken tabt :razz:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Kender ikke lige kvaliteten af Coolermasters blæsere, men jeg går ud fra at de ikke ligger i den laveste ende af skalaen - men nok heller ikke i de højeste procent (pris og kvalitet hænger jo sammen til en vis grad)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • købte selv nogle northQ men synes ikke de flytter så meget luft eller giver en masse lys, begge dele er sådan set udemærket for mig, da de heller ikke larmer.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.