skærm som tv

  • jeg skal til og flytte og i den forbindelse skal jeg have et større tv jeg har pt et 14 tommer crt tv som er 15 år gammelt..


    men min nye bolig er ikke så stor så jeg har plads til både computer skærm og tv så jeg tænkte om ikke man kan få en tv tuner eller noget i den stil så jeg kan have min skærm sat til computeren og antennen på samme til så man kan skifte imellem hvad skærmen viser...


    jeg har tænkt min og købe denne skærm kom gerne med alternativer hvis den er noget lort..


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=671699


    jeg håber i forstår hvad det er jeg mener....


  • Det er en fin skærm, og selvfølgelig kan du skifte mellem tv og PC. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto
    det jeg mener er hvad det er for en box jeg skal have fpr der er vel ikke antenneingang i den skærm??


    kunne forestille mig du bare skal have en ganske normal set-top boks eller hvad de nu hedder, altså en digital boks..


    men om du kan finde en med HDMI stik er måske snarere spørgsmålet :s tror i hvert fald ikke de eksisterer til VGA eller DVI

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Ville aldrig købe en skærm med TN-panel hvis der skal ses fjernsyn på det.
    I fald af man ligger i sengen og kigger lidt nede fra, bliver farverne jo helt elendige.


    Ved godt IPS -paneler er dyrere, men så må du spare lidt på størrelsen.


    Alternativ:
    Dell U2410, eller NEC's EA231 ..
    -Bare et forslag.


    Men sidder du lige for altid, så kan man nok godt nøjes med et TN-panel

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().