Hvilken Skærm Ville I Købe

  • Hey er nået frem til disse 3 skærme.. hvilken skærm har i bedst erfaring med.. den skal bruges til internet/gaming/video.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Køb den i den størrelse antal tommer som du gerne vil have og som kan klare den opløsning som du spiller, sæt det sammen med en opdateringshastighed på 2ms så er du godt på vej.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet en gang, sidst af Ebo ().

  • come on lad os få gang i noget afstemning:-) i er lidt sløve her på en søndag.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • har set lidt på den asus men må sige jeg ikke er så vild med designet samt det lave kontrast forhold den har. den har kun en 1/4 af hvad de andre har...


    er faldet lidt for samsungs design mens dell ser ud til specifik mæssigt at komme op på dem fra samsung + der er webcam i hvad ejg også godt kan lide ved den fra dell. men ved så ikke om det er noget værd.


    evt nogen der ved om der følger dvi kabel samt væg beslag med til den samsung p2450h??

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet en gang, sidst af basseger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    har set lidt på den asus men må sige jeg ikke er så vild med designet samt det lave kontrast forhold den har. den har kun en 1/4 af hvad de andre har...


    er faldet lidt for samsungs design mens dell ser ud til specifik mæssigt at komme op på dem fra samsung + der er webcam i hvad ejg også godt kan lide ved den fra dell. men ved så ikke om det er noget værd.


    evt nogen der ved om der følger dvi kabel samt væg beslag med til den samsung p2450h??


    dvi kabel plejer der ja.. vægbeslag skal du ikke satse på

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • der står nu godt nok der kun følger vga kabel med. nogen der har en ide om hvor det vægbeslag kan købes.. synes ikke jeg kan finde noget på google.. der er til syncmaster p2450h jeg snakker om..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • nogen der ved det??

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Køb den i den størrelse antal tommer som du gerne vil have og som kan klare den opløsning som du spiller, sæt det sammen med en opdateringshastighed på 2ms så er du godt på vej.


    Mvh
    Sam


    Hvorfor skal den saa vaere paa 2ms?
    Ja jeg spoeger fordi ikke engang med perfekt syn kan det menneskelige oeje opfatte saa hurtigt ;)
    Selv de mest hardcore forsoeg hos US Airforces har "kun" kunne bevise responcetider paa maksimalt 4ms synligt for mennesker med perfekt syn.


    Med hensyn til kontrast, saa kan du ikke bruge deres tal til noget som helst - der er forskel paa om de maaler sort:hvid, roed:blaa, groen:gul eller noget helt fjerde, der staar jo intet om hvilke to farver Samsung tester imod hinanden og hvilke Asus tester.
    Der er kun to ting du kan goere, a) laese en masse reviews (eller spoerge folk der har de skaerme) og se hvad anmelderne siger eller b) se skaermene i virkeligheden. Billedkvalitet kan ikke maales, det samme som f.eks. koereglaede med en bil, der er alt for mange ting til du kan skrive i tal hvad et godt billede er.


    Med hensyn til vaegophaeng er der ikke huller i skaermen ifoelge Samsung selv:


    Samsung.com techspec

  • nej det er nu nummer 2 tråd denne er en afstemning hvor jeg er lidt mere afklaret med hvad jeg vil ha.


    ATOMAC læs lige tråden det er denne skærm jeg har snakket om hele tiden:


    p2450h
    http://www.samsung.com/dk/cons…etail&tab=spec&fullspec=F


    ifølge spec har den wall mount vesa (100mm)


    men har fundet ud af det ved nærmere at kigge efter. vesa 100 er hvad beslaget skal understøtte ved at søge under det rigtige på googel fandt jeg det:-)

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet en gang, sidst af basseger ().


  • Tag ud og se på dem som du ville gøre ved et TV.. Jeg kan godt fortælle dig hvad jeg ville købe, men som det er med TV har folk forskellig smag..


    Hjælper jo ikke og have fået 20 menneskers mening hvis du ikke ligger vægt på det samme som os med mindre du vil have vi skal klappe dig på ryggen og sige godt køb.. ;)


    Og da det jo er dig som skal sidde foran den skærm i mange timer så gør dig selv den tjeneste og tag ud og se dem..


    Og lige så du ved det så er VESA 100 bare en standard så du kan let finde ophæng der passer til skærmen.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • psycho: har fundet ud af det med beslagene:-)


    jamen vil egentlig bare høre jeres mening om skærmen da erfaring med produktet fortæller lidt mere end hvad man kan se i fortningen.. og nu bor jeg heller ikke lige i nærheden af nogle forretninger der har lige disse modeller stående sammen så man kan sammenligne..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1