TDC hometrio

  • Undskylder hvis jeg har postet denne tråd det forkerte sted.


    Har lige fået hometrio med en trådløs boks. Fjernsynet virker perfekt. Og min bærbare med vista kan sagtens logge på med den tilhørende kode.


    Men damens stationere med xp vil ikke. Den kan sagtens finde tdc boksen men vil ikke connecte.
    Den skriver at jeg mangler et certifikat og derfor ikke kan logge på.
    Har kørt den cd der fulgte med igennem mange gange nu, men stadig intet håb. Har afinstalleret og geninstalleret netværkskortet.
    Har snakket med tdc support men de vil ikke hjælpe når jeg sagtens kan komme på med en anden computer.


    Så nu prøver jeg de kloge hoveder herinde.


    Nogle som har prøvet at have denne fejl. Eller bare nogle som kan have en løsning på problemet.


    Tøsen bliver jo hjernedød når hendes computer ikke fungerer.


    På forhånd tak.

  • Det står i vejlendning til TDC Box'en, hvordan man logger ind på den. Derinde kan du gå ind i indstillingerne for den trådløse del, og ændre krypteringsform fra WPA/WPA2 til WEP...



    Men tror næppe at det er dét, der er problemet. Tror at der er noget andet på din dame's comp, der driller. Den burde ikke komme med certifikatfejl, bare fordi du prøver at logge på en trådløs router.



    Kan du ikke skrive ned herinde PRÆCIS hvilken fejl den kommer med? Ordret! ;)