Windows, muligt harddisk problem

  • Har et problem at windows starter langsomt op og går ofte i stå på log in skærm. Lukkede også ned under prime95 test før min cpu blev 35 grader. Når jeg starter computeren op kan den heller ikke finde ud af at boot automatisk fra mine 2 harddiske i raid. Den prøver at boot fra mit cd drev, som slet ikke er et cd, men dvd drev og skriver "please insert blah bah....". Er nød til at åbne boot menu og vælge min raid konfiguration.


    Er mine harddiske blevet defekte, skal jeg opdatere bios eller er det noget andet? Prøver ihvertfald at opdatere bios i morgen

  • Lidt ekstra oplysninger:


    Min pumpe gik i stå før dette skete. Min cpu kom op på 100 grader og lukkede ned hvorefter jeg startede computeren op, gik ind i bios og så temp på cpu. Kan processoren have taget skade af den lille mængde tid den har kørt under de temperaturer?


    Lidt specs:


    E8600 E0 @ 4Ghz, 1.2v
    Asus Maximus II
    Corsair dominator 8500
    Windows 7 @ 2 hdd's raid0

  • Opdatering: Det hele sidder i et lian li p80 kabinet og hvis jeg lukker døren og den giver et lille "smæk" genstarter computeren. Eller hvis jeg sætter en af sidderne på imens systemet køre og det giver et lille ryk genstarter den også. Kan problemet ligge i at bundkortpladen kan tages ud og holdes på den måde som den gør?

  • Blå skærm er kommet op og koden er følgende:


    0x00000050 (0xFFFFF682EA80B658, 0x0000000000000000, 0xFFFFF80002AA2C9E, 0x0000000000000005)


    Gav ingen resultater på google, desværre :rolleyes: