projector til wii

  • Hey alle


    jeg har fået til opgave at finde en projector som skal sættes op i et motionscenter. og det er ideen at der skal sættes en wii til.


    budgettet er ca. 8000 dkr


    jeg har ikke selv så meget forstand på projector, så tænkte om der var nogen her der kunne komme med nogle anbefalinger ?

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Er det kun til en Wii? For hvis det er så kan du nøjes med det halve i pris. Den behøver jo hverken HD eller vilde specs for at kunne køre optimalt :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Er det kun til en Wii? For hvis det er så kan du nøjes med det halve i pris. Den behøver jo hverken HD eller vilde specs for at kunne køre optimalt :D


    ja det er kun til wii....da formålet er at kunne bevæge sig :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii


  • Den samsung er nede i en prisklasse jeg kan li....hvad med et lærred ? går ud fra at et lærred behandler lyset fra projektoren bedre end en væg....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Helt klart, og giver også bedre billede (man kan blive træt af at se på en væg - også til Wii!)


    Køb et billigt rammelæred der passer i størrelse. Billige rullelæreder går MEGET nemt i stykker!



    Til projekter vil jeg anbefale en BenQ W600. Den har høj lysstyrke, mere end fint billede til formålet, er bygget godt, og hvis det er har du/I 2,5 års rigtig garanti hos HiFi-klubben.



    EDIT: Køb ikke læreder i HiFI-klubben, de er alt for gode (læs alt for dyre) til formålet..