hjælp til Gaming skærm!

  • Hej alle tweak brugere :)...


    Er ikke lige den stærkeste til det med Fladskærme til brug af gaming.
    så ville hører om der er nogen der har en ide om hvad der er toppen af poppen lige for tiden.
    eller bare hvad man skal gå efter i opløsning, kontrast osv.


    syntes at samsung skærme har et super fedt design, men er lidt i tvivl om det er udsenet man bare betaler for, eller om de er lige så gode som andre skærme i samme pris klasse.


    På forhånd tak for hjælpen.. håber der er nogle der kan komme med nogle gode ider/råd = )

  • Samsung laver generalt super gode skærme til gaming.
    Deres T240 og T260 skærme har jeg hørt fantastisk meget godt om, og vil påstå at de er et forholdsvis rimeligt sikker mærke at gå efter hvis man ikke kender så meget til skærme.


    Valgte dog i sidste ende at vælge BenQ's M2700HD, som jeg er blevet super glad for, dog med den note at der er et snært at af ghosting når jeg giver den max gas i Crysis.
    Personligt ligger jeg dog slet ikke mærke til det når jeg først er kommet i gang, og er det eneste spil jeg har oplevet det i.


    Dog vil jeg foreslå at du smider et budget frem på bordet, så kommer der måske nogle forslag på bordet af skærme du kunne vælge.


    Hvad ang. opløsning så kommer det meget an på hvilket system du kører med, nytter ikke så meget at sætte forventingerne op efter at game i 1080x1920/1200x1920 hvis du så ender med at køre med 10FPS :))

  • du kan roligt kigge videre efter samsung :)


    kører lige nu med deres T220 skærm, og den er bare kanon, er det samme indtryk jeg har fra de andre brugere herinde som sidder med samme skærm :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Afhængig af dit budget og dine ønsker om opløsning at spille i.


    Så er toppen af poppen lige nu denne her


    http://www.mm-vision.dk/produk…vis&menu=pc&varenr=615342


    når der er tale om deciderede gamerskærme.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.