Vanvittigt lille tvkort

  • I So Ein Ding her for lidt siden viste de et indslag med en fyr der brugte sin pc som harddiskoptager.. Har selv haft samme tanke, men gider ikke have noget kæmpe raller liggende, som jeg troede var eneste løsning..


    Så min forbavselse var stor da jeg så det her vanvittigt lille tv-kort, der ikke var større end en halvstor usbstick.. Eneste man fik at vide om det var at der stod Terratec på siden af det..


    Hvor skaffer man sig sådan et og kan det virkelig passe at det ikke skal fylde mere? Der skulle bare et antenne- og usbkabel i og så var det tilsyneladende kørende

  • Tror nok det var hans Mac Mini han brugte, synes at huske han kørte med EyeTV.
    Har ikke lige noget link til dig, men ved da at mac sælger deres EyeTV inde fra deres shop og den er ikke meget større end et stort usb-stik.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Det var som sagt i So Ein Ding jeg så det, men jeg skal ikke kunne sige om de har vist noget lignende i rabatten..


    Jeg så godt han havde noget mac-værk stående.. men jeg skal ikke ha sådan noget ind i mit hjem.. Havde håbet tv-kortet kunne bruges på en helt almindelig pc