Flere Ipods til samme computer

  • Jeg har en Ipod Touch og min kæreste en Iphone.



    Er det ikke muligt at dele den musik, som jeg har købt via Itunes. Hvis jeg tilslutter hendes Iphone til computeren, kan jeg ikke trække mit musik over til den.


    Jeg er klar over, at der er kopisikring af Apples Itunesnumre - jeg troede bare, at jeg ville have mulighed for at sprede musikken på op til 5 Ipods på samme måde som at mine Itunes numre kan afspilles på op til 5 godkendte computere.


    Hvad skulle jeg eksempelvis gøre, hvis jeg selv både havde en Ipod og en Iphone?


    Kasper

  • Du kan kun synkronisere din iPod/iPhone med 1 computer af gangen.
    Hvis du ønsker at hendes iPod/iPhone skal have musik fra både din computer og hendes computer skal du under iPod/iPhone indstillinger i iTunes vælge 'Manually manage music and videos' (det hedder nok noget andet på dansk ;) )
    Så kan du trække din musik over på hendes iPod/iPhone, i iTunes selvfølgelig.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Mnjaee... Jeg har faktisk prøvet at sætte hendes iPhone til min computer/iTunes, hvor jeg slog synkroniseringen fra. Jeg kan dog ikke trække den musik, jeg har købt, over til hendes iPhone. Den blokerer med et lille fobudtskildt.



    Rent faktisk har jeg opdaget, at jeg heller ikke kan trække musik, som jeg har købt fra iTUnes direkte fra min iPod Touch over til computeren. Jeg gør nok noget forkert, for jeg er sikker på, at det skal kunne lad sig gøre.

  • Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit problem, men kan bekræfte at iTunes bare er en lænke om foden efter min mening.. :(

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dylmer
    Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit problem, men kan bekræfte at iTunes bare er en lænke om foden efter min mening.. :(



    Ja, der er mange med samme holdning som dig. Jeg synes dog, at iTunes er et ret godt program som er fint integreret med computer, iPod og iPhone. Og så virker det fint som jukeboks på den bærbare, når man har gæster.


    Hvad er alternativet?


  • Songbird?


  • Ja det er en del som synes det er fint til jukeboks osv.. Jeg har heller ikk sat mig sådan helt vildt meget ind i iTunes, men ved bare jeg er ved at bande det langt væk hver gang jeg bruger det til min iPhone.. Jeg kan simpelthen ikke finde logikken i den måde det virker, men jeg har det også bedst med at gøre at ting manuelt.. (Bruger fx. stadig gode gamle Winamp.. :D ) Og det er den direkte årsag til at jeg snart har en iPhone til salg....

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

    Rettet en gang, sidst af Dylmer ().