Er det muligt med en all-round bærbar?

  • Hej


    Jeg er på udkig efter en ny bærbar, da jeg simpelt bliver træt af ikke at have længere batteri tid end 1t 20 min.


    Men mit problem er at jeg både gerne vil have en computer med lang batteritid (hvis muligt mindst 4 timer), men stadig kan trække spil. Er fint tilfreds med denne bærbars ydelse i spil, så det behøver ikke være meget mere kraft. Den sidste ting er at den som sagt skal bruges i skolen, så det skal være en bærbar, ikke en slæbbar. Så en skærm på 13-14" ville være helt perfekt. Prisen ligger på max 9000


    Har selv kigget lidt, og fandt denne sony som ville være helt perfekt, men som desværrer ikke kan fås i danmark :( : http://www.sonystyle.com/webap…CategoryId=16154#overview


    Så er der den anden sony som godt kan fås i danmark, men batteritiden er vidst ikke helt ligeså høj som de selv siger, mere omkring 3 timer har jeg læst (er det sandt?) http://www.sonystyle.com/webap…494&N=4294954315#overview


    Men ellers, kom med nogen bud, hvis det kan lade sig gøre


    Nuller

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Denne fra Asus er på 15", men den er virkelig kompakt af sin størrelse at være.
    http://www.edbpriser.dk/Produc…ls.aspx?sp=all&pid=677756


    Dens cpu kan overclockes ved et tryk på en knap og man kan bruge henholdsvis onboard og dedikeret grafik. Jeg kender en der har den og den er virkelig lækker at se og føle :)


    Den skulle have nogenlunde performance i spil selvom den nok ikke er en dedikeret spillemaskine :D
    Ikke sikkert du vil kunne klare dig med så stor en skærm, men det er da et forslag.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Når du kører hardcore 3D på batteri, så holder bærbaren ikke mere end 1, max 2 timer. Jeg kender ingne bærbarer til menneskepenge der kan kører så langt tid, når den bliver presset :(

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Nej tænker heller ikke på at game i 4 timer. de mindst 4 timer er til skole brug, altså bare word og internet :), men så skal den også kunne bruges til at game på når jeg kommer hjem fra skole med strøm i :)..

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Tænkte på om der var nogen herinde som har en Sony vaio cw, og kunne fortælle mig hvad batteritiden er på bare ved normal brug i word, med internetet slået til

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Denne fra Asus er på 15", men den er virkelig kompakt af sin størrelse at være.
    http://www.edbpriser.dk/Produc…ls.aspx?sp=all&pid=677756


    Dens cpu kan overclockes ved et tryk på en knap og man kan bruge henholdsvis onboard og dedikeret grafik. Jeg kender en der har den og den er virkelig lækker at se og føle :)


    Den skulle have nogenlunde performance i spil selvom den nok ikke er en dedikeret spillemaskine :D
    Ikke sikkert du vil kunne klare dig med så stor en skærm, men det er da et forslag.


    Hej, jar nu kigget rundt og fundet ud af at det bliver den du har linket, bare modellen med mindre skærm (ul30vt). Det eneste jeg tænkte på var at det jo ikke er den hurtigste cpu, er det noget man kan mærke eller?.


    Så til sidst, så skal jeg også have et usb disk drev, er der et specielt i kan anbefale?


    Tak for hjælpen


    Nuller

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Har stor erfaring med erfaring med gaming på en 14" bærbar.
    Man skal bare lige have for øje at der gerne må være noget seriøs køling på en gaming bærbar i den størrelse, for ellers bliver de seriøst varme når man gamer, hvilket jo kan betyde at bærbaren crasher og mindsker levetiden på hardwaren.


    Bare lige at du har det for øje når du vælger! :D
    Vil super gerne spare dig for den evt. trælse sideeffekt kommer som en overraskelse for dig.