Apple iPad

  • Jeg synes den ser cool ud..
    Bare ærgerligt der ikke er et kamera på forsiden.. Så man kunne videochatte.


    Overvejer den bare for at have den.. :)


    Btw. Apple's hjemmeside er max presset med hensyn til videoen, så har selv lagt den på YouTube:
    http://www.youtube.com/watch?v=Gb1zARLh-Bc


    Har lige lagt den op, så kvaliteten bliver nok bedre..
    (This video is still being processed. Video quality may improve once processing is complete.)


  • ah lækkert initiativ bubbi :)


    ja overvejer også at købe den bare for at ha den :D

  • Jeg synes godt nok den ser tam ud.. Men der står Apple på den, så den skal da nok blive solgt. Jeg ville dog hellere bruge pengene på en kraftig netbook..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg synes godt nok den ser tam ud.. Men der står Apple på den, så den skal da nok blive solgt. Jeg ville dog hellere bruge pengene på en kraftig netbook..


    Samme her, kan ikke se hvorfor der er så stor opstandelse over den ipad??

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Hvis man har en god bærbar og en Iphone eller anden multifunktionstelefon, så er en
    Ipad i mine øjne ikke mere anvendelig end end toastmaskine er for nogen der lider af glutenallergi :P


    og de valgte at kalde den Ipad i stedet for IphoneXL, fordi det virkede mindre innovativt :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • for mig virker den totalt ligegyldig og der findes jo ingen bukselomme den kan være i jo !!! hvor mange gider rende rundt med en taske på ryggen bare for at have sådan en iPad med...



    men jeg er jo heller ikk ligefrem apple fan :)




    nææh vil sq hellere spare de penge og gemme dem så jeg kan få lavet mit badeværelse færdigt :)



    også kan man ikk spille Call of Duty MW2 på den :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Samme her, kan ikke se hvorfor der er så stor opstandelse over den ipad??


    der er desværre nok Apple fanboys i denne verden til det.


    Det er egentligt et ret useless produkt. Steve var selv inde på at en netbook ikke var god nok...ok steve
    Så de laver et produkt der koster mere, langsommere, uden nogen form for multitask, mere sårbar, besværligt at have med rundt + sikkert mange flere ting

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ipod iphone, ipad.. Samme kedelige design, og allerede forældet hardware ved launch.. I dont get it


    :boxed:

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Intenso
    Ipod iphone, ipad.. Samme kedelige design, og allerede forældet hardware ved launch.. I dont get it


    :boxed:


    Der er kun et svar til det.. THINK DIFFERENT ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Kom lige i tanke om, at de sådan set har lavet en GRANDE fejl, og det er at den ikke understøtter flash, hvilket er ret latterligt.. især når man tænker på Facebook er så populært og mange spiller inde på facebook..


    Så kæmpe stort minus til dem her fra.. hvis de får flash til at virke på den, ja så er den mere akktrativ..

  • Tja...



    - Ingen multitasking


    - ingen widescreen


    - ingen usb-tilslutning


    - kun 3G i de helt dyre versioner (endda gammelt 3G - ingen HSDPA)
    (hva' fanden skal man bruge en internet-tablet til... der ikke kan gå på internettet - andet end derhjemme via WLAN??.... gudfader)


    - ingen Flash understøttelse


    - ingen indbyggede kamera


    - ingen hukkomelseskort-slots


    - AAAALLLT for høj pris. mellem 3500,- og 6500,- afhængig af model.


    - en gammel IBM Thinkpad fra 90'erne har mere hardware-kraft ( en smule overdrevet måske. :)) )



    Det er sgu en ommer. Men der er selvfølgelig nok en masse teknik-ignoranter der kommer til at købe den (de ved jo ikke bedre), og så alle Apple-fanboys der stadig render rundt med skyklapper for øjnene. :dance:


    Gad vide om fejlprocenten kommer til at være lige så høj som den er på iPhone'en. :rolleyes:



    Næ, så ser HP's kommende HP Slate noget mere gennemtænkt ud. :D

  • Flash er heller ikke understøttet på iPhone. Ret latterligt eftersom det er understøttet på alle andre, min gamle Sony Eriksson kunne afvikle Flash..


    Prøv at læg mærke til promotion videoen, hvor ligegyldige de ting den kan er.
    "Næsten laptop størrelse tastatur"
    "Man kan dreje den, og læse sine mails på hovedet!"


    Det bedste argument er næsten "It just feels right to sit with the Internet between your hands!"
    Nej tak du, den kan intet som min iPhone ikke kan (lader det da ikke til i hvert fald), og hvis den så kan, så hiver jeg da bare min lige så store netbook op af tasken :P

  • gad vide om denne kunne havde fået Apple til at skifte mening med hensyn til navnet på den :p


    http://www.youtube.com/watch?v=YFNQE_TzQNI

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    bla, bla, bla



    1. Multitasken rygtes at være på vej til de trykfølsomme enheder.


    2. Nå så iPhone, iPod nano og touch har altså heller ikke widescreen? Hvis man nu gør det samme som med iPhone, iPod nano og touch, nemlig at lægge den ned - vupti, så har man widescreen.


    3. Hvad snakker du om? Hvordan fanden vil du synkronisere den med en PC hvis den ikke har USB? Apple ved godt at W-LAN tager for lang tid, derfor følger der søreme et USB kabel med! :boxed:


    4. 3G muligheden er jo netop for at hvis man ikke har brug for 3G, så behøver man ikke betale for det. Jeg har en idé om at jeg skal have en, men det kræver ikke 3G - så for mig er det overflødigt.


    5. Flash understøttelse skulle også være på vej, også til iPod touch og iPhone - men tænk dig om, hvorfor skulle det komme på iPad før touch og iPhone?


    6. Er jeg ligeglad med personligt, har det heller ikke i den stationære, kun i den bærbare og bruger det ikke.. Vil man have ansigt på, så BESØG DET MENNESKE I VIL SE PÅ!


    7. Virkelig? Stadig hamre på den samme latterlige trumme? INGEN iPod's etc. til dato har eller har haft det, så hvorfor skulle iPad være anderledes?


    8. Skulle vi ikke liiiige stoppe med at whine over priser? De officielle danske priser er ikke kommet endnu, så hold lidt igen.. Desuden koster en iPod touch med 64 GB


    Mht. fejlprocenten, skulle vi så ikke lige snakke om Sony Ericsson og Nokia? Hvad angår computere, så er HP fandme nogle af dem med absolut dårligst kvalitet - sammen med Acer.. Så hvor i alverden vil du hen med det? :roller:


    Drop det der "applefans" flæberi.. Det er spild af jeres egen tid.
    Designere, udviklere, grafikere, photografer etc. osv. mener at det er dem der ikke bruger Apple, der er snævertsynede..
    Så meget som i hater på Apple, viser bare for meget gennemtræk i selv har..

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Hvis den forvoksede lommeregner bliver en succes er der seriøst noget galt med verden :boxed: men den skal squ nok blive solgt i stakkevis.. tsk, applefans :$


    Inden du brokkede dig over ting som virker, så burde du måske tjekke en side der ikke gør:



    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/012010/skidt.png]

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White



    bla bla bla



    der er sq ikke usb stik i dyret læs specs og du finder ud af det :) der er bare et Dock connector stik ^^



    og hvad er priserne på iPod touch med 64 GB ???