Skift af baggrund med Windows 7 starter

  • Hej alle. Nu har jeg prøvet denne tråd før, men hjælpen var desværre ikke nok:D


    Jeg fik denne hjælp.
    Det er sikkert fordi du har Windows 7 Starter Edition..


    Det er officielt ikke muligt at skifte baggrund i Starter Edition..


    Dog kan du med dette tool skifte baggrunden:
    http://cid-e2e0fbb97504d64e.skydrive.liv...r%20Changer.exe


    * Download the program. save it on your computer.
    * Click on the application. Click Yes on the security alert.
    * Click on Browse. Now select the image that you want to make your background.
    * Click OK.
    * Then click Apply.
    * Exit the application.
    * Log out and log back in.
    * Voila!!! You have successfully changed your background on a Windows 7 Starter!!!


    Men det virker stadig ikke på min mini pc.
    Vil sige jeg er ved at være godt tosset over at se på den samme blå skærm hver gang jeg ikke har et program åbent.


    Heeelp

  • det var af samme grund jeg bad min far købe en Eee til min mors julegave sidste år, den var der goe gamle XP på i stedet for 7 starter.


    prøv det her:



    KILDE
    selvfølgelig siger microsoftmanden at man ikke kan :D


    uanset hvad er det sq for fesent. Starter blev ikke lavet til netbooks men til udviklingslande... som en person i et udviklingsland, ville i så købe starter eller fikse en piratversion af home premium eller ultimate?


    EDIT:
    For at gøre det endnu mere fesent, så laver starter en hash af baggrundsbilledet der bliver sammenlignet med en hardcoded hash i shell32.dll, hvilket gør at hvis man bare skifter baggrund, ja, så får man bare et standard sort wallpaper, men prøv det ovenfor efter du har lavet et restore point (gendannelsespunkt)


    Hvis man vil skifte baggrund igen derefter:


    Ellers prøv DETTE HER, tjek dog lige med en anivirus/antispyware for en sikkeheds skyld...


    uanset hvad, så vil dette punkt være godt at skrive en artikel om på min hjemmeside. At skifte sin baggrund bude sq være en menneskeret, som om windows ikke har blokeringer nok i forvejen.
    for at sige det lige ud så sætter det mit pis i kog, især når gratis styresystemer (linux) har lært lektien.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet 5 gange, sidst af Foxx ().


  • kune man også.... engang :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hejsa. Jeg skulle lige være fornem på min kærestes pc og hjælpe hende med at skifte baggrunden på hendes nye mini hp notebook med win 7 starter. Jeg har fulgt ovenstående tutorial, men nu er der blot en sort skærm når computeren er startet op og logget på brugeren. Hverken baggrund, taskbar eller noget andet er synligt på maskinens skærm.


    Det er jo naturligvis ikke så smart når jeg lige skal vise mine evner, så er der nogen som har en ide til hvordan jeg fikser problemet? Jeg ved ikke om der kan gøres andet end at smide en reparatør efter maskinen nu...

  • er du sikker på explorer er startet op ?? prøv at trykke CTRL + Delete --> vælg taskmanager/jobliste --> under "programmer" vælger du "nyt job" --> skriv "explorer.exe" i feltet og se om det hjalp..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Hej Martin - tak for dit svar. Jeg kan rigtignok se at explorer ikke er startet op - men jeg får en program fejlmelding når jeg forsøger at starte jobbet som du foreslår. :/


    //Rasmus

  • Jeg fandt ud af det - det vil sige at jeg fandt ud af at det ikke kan lade sig gøre fordi jeg sidder på den nyeste hp mini. Ultimativt måtte jeg tage kontakt til HPs teknikere og næste skridt er så recover disks + usb drev.


    Tak for hjælpen, god weekend.


    //Rasmus