bundkort og os fra getmore

  • hey har bestilt mit bundkort og windows 7 fra getmore i lørdags.. er de gået falit? ville pengene være tabt eller får jeg tingene eller trækker de slet ikke pengene og bare ikke sender noget??


    nogen der ved noget om det?


    eller skal jeg skynde mig at spære mit dankort hvis de ikke har trukket pengene endnu.. varen jeg har bestilt var først på lager om 5-10 dage..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • som Maverick siger trækker de først pengene når de afsender varerne


    desuden er de ikke gået fallit, det er det gamle getmore som der kører nyheder om i øjeblikket, da det gik fallit trak getmore alle værdier over i et nyt firma som sjovt nok også hedder getmore..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • jo men kører de ikke stadig den svindel sag og kan resikere de blir lukket lige pludselig eller vil i ikke mene der er nogen grund til bekymring?


    læste om flere der de sidste par dage her på denne side har advaret folk om at købe noget der fra
    grundet evt lukning og ingen rma på varen..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • jo.. de vil se om de kan få de penge ud af dem som de skylder...


    personligt ville jeg aldrig købe hos getmore, ikke efter alt det som de har lavet efterhånden.. men stadig ;) dit spørgsmål gik jo på om de var gået fallit og om du burde spærre dit dankort.. og til det vil jeg stadig svare nej, dine penge bliver først trukket når varen er afsendt

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    jo men kører de ikke stadig den svindel sag og kan resikere de blir lukket lige pludselig eller vil i ikke mene der er nogen grund til bekymring?


    læste om flere der de sidste par dage her på denne side har advaret folk om at købe noget der fra
    grundet evt lukning og ingen rma på varen..



    Jo, den sag er ved at være ligeså røget, som Itfactory var speget, dog i en anden målestok. Skattefar har sat kløerne i men det må jo være ganske kompliceret at finde ud af hvordan de(firmaet) har kunne omgå de regler, som man selv har foreslået, men det må de om.


    Jeg ville ikke selv ligge penge hos et firma, som har været udefor så meget negativ omtale både på sites og offentlig omtale, samt sidder under skattefars store snyde-lup det kan næsten kun gå galt.
    Det er smart at snyde, men skidt at blive opdaget. Jeg ville finde et andet sted at handle.


    Bare min egen ydmyge mening om det.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    jo men kører de ikke stadig den svindel sag og kan resikere de blir lukket lige pludselig eller vil i ikke mene der er nogen grund til bekymring?


    læste om flere der de sidste par dage her på denne side har advaret folk om at købe noget der fra
    grundet evt lukning og ingen rma på varen..


    Som de andre siger kører der en sag ja. Du kan bl.a. læse om det her: http://crn.dk/nyheder/Skat-tje…etmore-salg-1.279465.html


    Såe... Selv om alle værdier er overført til et nyt selskab, så ville jeg tage og afbestille de varer og så købe dem et andet sted. :) Ikke fedt at stå med dårlig RMA mulighed, hvis (når :$) det nye selskab også bliver erklæret konkurs. :D


    + at det ikke er fedt at støtte et firma som åbenlyst har levet godt på at svindle. Getmore A/S er jo blevet dømt = de har kunnet sælge deres produkter billigere end alle andre, fordi de har svindlet med momsen... Eller rettere... Multimedia World har... Og dem har Getmore A/S så fået varerne af inden de gik konkurs og nu har Getmore Aps så fået varerne fra Getmore A/S lige inden de er blevet erklæret konkurs - gæt selv på hvor lang tid der går inden enten varerne flyttes til et nyt selskab eller SKAT smækker deres kløer i dem. :D

  • Skammer mig egentlig over jeg har lagt nogle af mine penge i det firma..


    De lugter jo laaaaaaangt væk af svindel!!


    Den artikel som Frankovich har linket, siger jo alt.. Det med at skifte navn hele tiden, og ''sælge'' til en ukendt pakistaner, er der jo intet firma der gør, hvis de har rent mel i posen..


    For mig er de skyldige indtil det modsatte er bevist!!

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • Getmore A/S og Multimedia World er jo skyldige i lovens forstand også. De er dømt - det er derfor de er gået konkurs. :D Det er bare et "spørgsmål" om det nye Getmore Aps også er med i svindlen. ;)


    Lidt andre interessante artikler:
    Getmore A/S tømmer Multimedie World
    Ejerne trækker 2,5 mio. ud lige før konkurs
    Multimedia World konkurs efter SKATs krav på 40 mio. i moms


    Og ja, jeg fortryder også at have handlet hos dem i sin tid. Har købt bærbar og router der for nogle år siden. Jeg stoppede dog med at handle der inden sagen om momssvindel kom frem, da de havde elendig RMA service.

  • Ja deres RMA har altid suttet max..


    Har desværre lagt i omegnen af de 6000 kr hos dem :oops: dog før jeg vidste noget om deres svindleri (Lidt over 2 år siden), og stoppede da jeg havde læst de forskellige tråde herinde..


    Og jeg vil vædde min gamle bedstemors hat på det ''nye'' getmore er lige så meget med i svindlen..


    Træt af sådan nogle firmaer, og håber at hammeren falder HÅRDT!!

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • så er der bestilt fra computersalg i stedt.. så ringer jeg lige i morgen og anullere den ordre fra getmore.. det blev også kun 100kr dyre ikke andet.. så fik jeg lige noget arctic mx2 coling pasta med også havde jeg glemt:-)

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1