Hvad kommer jeg til at mangle?

  • Kommer jeg til at mangle nogle kabler, monteringsgrej osv. osv.? Hvad bør jeg have med når jeg bestiller alle mine ting hjem.


    Kabinet
    Cooler Master midi tower


    CPU
    Intel i7-920 8MB


    RAM
    Kingston HyperX 3 x 2GB 2000MHz CL8


    Harddisk:
    Intel SSD X25M 160GB


    Mboard
    Asus Rampage II Extreme - Republic of Gamers


    PSU
    Corsair HX 750W


    GPU
    XFX/Sapphire Radeon HD 5850


    Optisk drev:
    Samsung writemaster


    Køling:
    Corsair Hydro Series H50

  • Der skulle gerne følge alt med.


    Det eneste jeg kan komme i tanke om er måske et lydkort, det der følger med har langt fra samme kvalitet som resten af bundkortet. Og måske en lagerdisk, hvis du ikke har en i forvejen?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Hører meget musik så det skal self være i orden :)
    Men hvad skal jeg så vælge? Troede faktisk det der sad i var godt. Er det svært at montere når der i forvejen sidder et på, eller knalder man det bare oveni?


    Havde forestillet mig permanent at have en 500GB ekstern stående til PC'en som jeg kan lagre på. Tror du den bliver for langsom?
    Skal siges at jeg har haft min nuværende i ~3år og har kun brugt 145GB. Er ikke den store tilhænger af download :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    Hører meget musik så det skal self være i orden :)
    Men hvad skal jeg så vælge? Troede faktisk det der sad i var godt. Er det svært at montere når der i forvejen sidder et på, eller knalder man det bare oveni?


    Havde forestillet mig permanent at have en 500GB ekstern stående til PC'en som jeg kan lagre på. Tror du den bliver for langsom?
    Skal siges at jeg har haft min nuværende i ~3år og har kun brugt 145GB. Er ikke den store tilhænger af download :)


    Det der følger med skal monteres som et hvilket som helst andet lydkort, så det er bare at undlade det.


    Jeg troede også det var et godt lydkort, men sandheden er at det er et jævnt kort og et Audiotrack eller soundblaster kort i 4-600kr klassen er en del bedre.


    Jeg var så dum at sælge mit andet lydkort, og kan sagtens høre forskel.


    Har læst om det medfølgende lydkort et eller andet sted, prøver lige at finde det.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    Har tænkt mig at bruge Win7 64bit, noget at indvende? Ville 32-bit være bedre?


    Nej der bliver flere og flere programmer der understøtter 64 bit, så det er absolut vejen frem. Og især når du har 6GB, 32bit understøtter kun op til 4GB og det er med gfx osv.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Nej der bliver flere og flere programmer der understøtter 64 bit, så det er absolut vejen frem. Og især når du har 6GB, 32bit understøtter kun op til 4GB og det er med gfx osv.


    Og køber du et lydkort med indbygget ram, som Fatality serien fra Creative, tæller disse ram også med i den totale mængde.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H