Ahhh p*k og l*rt!

  • Så har ProShop lige solgt deres sidste Sapphire Radeon HD5850.. Den sidste på lager i Danmark så vidt jeg kan se -_-
    Hvad f*nden gør man så?
    Skal "fremlægge" min PC opsætning for Paps i aften når han kommer hjem fra rejse, så må det hele sgu gerne være i orden hvis han godkender :S

  • Hvis det ikke er på lager, så er det vel ikke så meget at gøre end at vente. Ved ikke lige hvad du havde regnet med ;)


    Men nu er det også muligt at bestille et system og så sender de det, når det ER på lager.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvis det ikke er på lager, så er det vel ikke så meget at gøre end at vente. Ved ikke lige hvad du havde regnet med ;)


    Men nu er det også muligt at bestille et system og så sender de det, når det ER på lager.


    En PC uden grafikkort er bare ikke det samme :P
    - Havde håbet at der måske var nogen der kendte et sted :) ? Her hjemme eller i udlandet

  • arh står selv og skal til at have et til min nye pc.. men kiggede lige på xfx og asus de har 4 Ghz video clock hastighed asusen er i hvertfald på lager til samme pris.. hvad er forskellen på 1 og 4 ghz? sorry jeg lige skriver i denne tråd men kom lige til at se det oh tænkte om det var væsentligt..


    komplet har desuden 42 stk på lager af xfx og ud over clock hastigheden er der vel ingen forskel?

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet 2 gange, sidst af basseger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    arh står selv og skal til at have et til min nye pc.. men kiggede lige på xfx og asus de har 4 Ghz video clock hastighed asusen er i hvertfald på lager til samme pris.. hvad er forskellen på 1 og 4 ghz? sorry jeg lige skriver i denne tråd men kom lige til at se det oh tænkte om det var væsentligt..


    komplet har desuden 42 stk på lager af xfx og ud over clock hastigheden er der vel ingen forskel?


    Sapphire har meget bedre køling :P

  • Quote

    Sapphire har meget bedre køling


    Vrøvl, standard udgaven af alle kortene har samme køleløsning. 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • okey samme køling. men hvad så med den forskel på de ghz er det noget værd at tage i betratning eller har det igen videre betydning for så kunne xfx jo være ligeså godt som saphire hvis ikke bedre..


    pc world giver også gode anmeldelser på xfx'ern det var der jeg faldt over den første gang:-)

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Saphire har det med at clocke det et par mhz ekstra, men det er bare for at sælge ;) ..
    De andre er ligeså fine..
    -Jeg går desuden også og venter på mit 5970 .. De bliver også revet væk fra hylderne.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Er ret sikker på at de 4 ghz bare er 1 den ene målt på flere ram og lagt sammen. Eller noget i den retning. Det skulle gerne være samme hastigheder.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H