Razer Lycosa, Nordic layout??

  • Hejsa


    Jeg har set at Komplett har et Razer Lycosa (Nordic layout) på tilbud i denne uge i forbindelse med deres "1337 w33k", som jeg går og overvejer en lille smule. Jeg antager at Nordic Layout indeholder Æ, Ø og Å, men ville høre jer om nordic layout også er med stor Enter-tast?? Eller om nordic layout er med en lille Enter-tast (som man ser på de fleste billeder)?


    På forhånd tak for hjælpen.


    MVh. Mikkel


  • Har haft det og kan desværre ikke huske det med Enter knappen, men syntes det var noget skrammel, det knirkede og knagede og man havde en følelse af det ikke var god kvalitet. Men det kan godt være det bare er mig der er for kritisk? (og husk at det er flade knapper)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Har selv et Lycosa som har ÆØÅ - ja faktisk alle de scandinaviske udgaver af tegnene printet på alle tasterne. Det har en stor enter knap. Altså to standard knapper "høj"


    Håber det hjælper. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |


  • Købte en af dem forleden hos komplett, og ja det er med Æ Ø og Å. Og enterknappen er normal størelse og ikke en smal en som de viser på billedet.

  • Hvem spørger du, og hvorfor? Både Normal og Mirror ( altså klarlaksudgaven?) skulle gerne være ens, udover altså finishen ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • hej, det var fordi at ham ovenfor siger at han har købt et, men jeg ved ikke om det er mirror modellen han snakker om, da jeg selv vil købe en mirror. men jeg er i tvivl om det er med stor enter knap, og det skal det være.. :)

  • Hvis du vil være 100% sikker kan du jo skrive til Razers support. De har været meget venlige til at hjælpe mig de par gange jeg har skrevet - ellers kan du måske få lov at få pakket et keyboard ud i en butik hvis personalet gør det? Det skader jo aldrig at spørge? :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LoveMyslf
    Det er rigtig nok. Har det selv men jeg bliver altid bare lidt forvirret for der står "ø" på både "æ" og "ø" knapperne... Men også "å". Men lærte det efter et par dage.


    hvis ikke du har det liggende i fingrene er det altid det som står øverst til højre der er det danske :P men ja, er lidt træls..



    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Har haft det og kan desværre ikke huske det med Enter knappen, men syntes det var noget skrammel, det knirkede og knagede og man havde en følelse af det ikke var god kvalitet. Men det kan godt være det bare er mig der er for kritisk? (og husk at det er flade knapper)


    tror du har været uheldig, har kørt med mit i over et år og det kører bare, uden knirken eller andet.. men ja, kvalitetsfølelsen skal man lige vende sig til..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af petersen93
    hej, det razer tastetur du købte, var det det normale eller var det mirror modellen ?


    den jeg har er razer lycosa nordic, og der er både stor enter og så de der 3 delte Æ og Ø taster..
    købte den dengang ved webonnet men kan se de kun fører DK versionen idag :)


    er foresten et lækkert tastatur, kan klart anbefales herfra

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

    Rettet en gang, sidst af martinta ().