Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 21. januar 2010, 10:43

Hejsa

Jeg har set at Komplett har et Razer Lycosa (Nordic layout) på tilbud i denne uge i forbindelse med deres "1337 w33k", som jeg går og overvejer en lille smule. Jeg antager at Nordic Layout indeholder Æ, Ø og Å, men ville høre jer om nordic layout også er med stor Enter-tast?? Eller om nordic layout er med en lille Enter-tast (som man ser på de fleste billeder)?

På forhånd tak for hjælpen.

MVh. Mikkel

2

torsdag, 21. januar 2010, 11:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikmik
Hejsa

Jeg har set at Komplett har et Razer Lycosa (Nordic layout) på tilbud i denne uge i forbindelse med deres "1337 w33k", som jeg går og overvejer en lille smule. Jeg antager at Nordic Layout indeholder Æ, Ø og Å, men ville høre jer om nordic layout også er med stor Enter-tast?? Eller om nordic layout er med en lille Enter-tast (som man ser på de fleste billeder)?

MVh. Mikkel

Har haft det og kan desværre ikke huske det med Enter knappen, men syntes det var noget skrammel, det knirkede og knagede og man havde en følelse af det ikke var god kvalitet. Men det kan godt være det bare er mig der er for kritisk? (og husk at det er flade knapper)

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

3

torsdag, 21. januar 2010, 16:42

Har selv et Lycosa som har ÆØÅ - ja faktisk alle de scandinaviske udgaver af tegnene printet på alle tasterne. Det har en stor enter knap. Altså to standard knapper "høj"

Håber det hjælper. :cheers:

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

4

mandag, 8. februar 2010, 12:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikmik
Hejsa

MVh. Mikkel

Købte en af dem forleden hos komplett, og ja det er med Æ Ø og Å. Og enterknappen er normal størelse og ikke en smal en som de viser på billedet.

5

tirsdag, 6. april 2010, 17:34

hej, det razer tastetur du købte, var det det normale eller var det mirror modellen ?

6

tirsdag, 6. april 2010, 18:48

Hvem spørger du, og hvorfor? Både Normal og Mirror ( altså klarlaksudgaven?) skulle gerne være ens, udover altså finishen ;)

| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

7

tirsdag, 6. april 2010, 19:42

hej, det var fordi at ham ovenfor siger at han har købt et, men jeg ved ikke om det er mirror modellen han snakker om, da jeg selv vil købe en mirror. men jeg er i tvivl om det er med stor enter knap, og det skal det være.. :)

8

tirsdag, 6. april 2010, 21:12

Hvis du vil være 100% sikker kan du jo skrive til Razers support. De har været meget venlige til at hjælpe mig de par gange jeg har skrevet - ellers kan du måske få lov at få pakket et keyboard ud i en butik hvis personalet gør det? Det skader jo aldrig at spørge? :)

9

torsdag, 8. april 2010, 15:01

hej, tak for hjælpen. hvordan henvender man sig til razers support ?

10

torsdag, 8. april 2010, 15:41

Det er rigtig nok. Har det selv men jeg bliver altid bare lidt forvirret for der står "ø" på både "æ" og "ø" knapperne... Men også "å". Men lærte det efter et par dage.

11

torsdag, 8. april 2010, 16:09

hej LoveMYslf, hvor har du købt dit keybord ?..

13

lørdag, 10. april 2010, 00:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af LoveMyslf
Det er rigtig nok. Har det selv men jeg bliver altid bare lidt forvirret for der står "ø" på både "æ" og "ø" knapperne... Men også "å". Men lærte det efter et par dage.

hvis ikke du har det liggende i fingrene er det altid det som står øverst til højre der er det danske :P men ja, er lidt træls..

Citeret

Oprindeligt indlæg af dasjap
Har haft det og kan desværre ikke huske det med Enter knappen, men syntes det var noget skrammel, det knirkede og knagede og man havde en følelse af det ikke var god kvalitet. Men det kan godt være det bare er mig der er for kritisk? (og husk at det er flade knapper)

tror du har været uheldig, har kørt med mit i over et år og det kører bare, uden knirken eller andet.. men ja, kvalitetsfølelsen skal man lige vende sig til..

Citeret

Oprindeligt indlæg af petersen93
hej, det razer tastetur du købte, var det det normale eller var det mirror modellen ?

den jeg har er razer lycosa nordic, og der er både stor enter og så de der 3 delte Æ og Ø taster..
købte den dengang ved webonnet men kan se de kun fører DK versionen idag :)

er foresten et lækkert tastatur, kan klart anbefales herfra

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "martinta" (10.04.2010, 00:49)

14

søndag, 18. april 2010, 17:48

okay. og det har stor enterknap og æ,ø og å tasterne?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.