1

mandag, 11. januar 2010, 08:28

er ikke lige sikker på, om den der tråd er sat i det rigtige forum, but here goes..

Her igår kom jeg desværre til at ødelægge min oplader til min mobil (do'h), har desværre ingen backup, men tænkte at jeg kunne oplade via USB. min mobil var helt nede og blinke i strøm da jeg satte den til at oplade via USBen igår, lod den oplade i .. 1½ time cirka, også stoppede jeg og faldt i søvn, da jeg så vågner til morges, så er den helt nede og blinke igen allerede!

så spørgsmålet er: oplader den langsommere via USB end alm oplader? jeg menes ikke at den skulle oplade ret længe alm før størmen var i top og den kunne holde 24 timer cirka.

håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd. MVH

2

mandag, 11. januar 2010, 08:43

Jeg kan da huske dengang en ven kom til at nappe min SE oplader med hjem. Måtte bruge USB datatransfer kablet og det tog godt nok lang tid at lade med. Kan være at kablet kun er USB1? eller bare ikke bærer særligt meget strøm igennem.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.